تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3463689
شناسه : 3463689
تاریخ :
با عمر باتری سه‌روزه؛ گوشی‌های نوکیا C32 و نوکیا C22 رونمایی شدند اقتصاد ایران: جدیدترین گوشی‌های اقتصادی برند نوکیا عمر باتری سه روزه دارند و با قیمت منطقی عرضه می‌شوند. مدل C32 به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،نوکیا C32 و نوکیا C22، جدیدترین گوشی‌های اقتصادی HMD Global، با سخت‌افزار مناسب رونمایی شدند. نوکیا C32 اولین گوشی سری C نوکیا است که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی در پنل پشتی و جلویی به پوشش شیشه‌ای مزین است. نوکیا C32 و نوکیا C22 گواهی IP52 دارند و در‌برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم‌اند.
نمایشگر گوشی نوکیا C32

نوکیا C32 و نوکیا C22 در بخش جلویی به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ LCD با وضوح +HD مجهز هستند که اندکی به‌سمت فریم خمیده شده است. این دو گوشی باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات دارند و با هربار شارژ تا سه روز دوام می‌آورند. نوکیا می‌گوید گوشی‌های جدیدش به‌لطف هوش مصنوعی، مصرف انرژی بهینه دارند.

مدل سبز گوشی نوکیا C32 نمای پشتی

به‌گزارش GSMArena، گوشی نوکیا C32 از حسگر اثر‌انگشت در لبه‌ی کناری، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حالت پرتره و HDR خودکار و تصویربرداری شبانه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی در بالای نمایشگرش میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی نوکیا C32 به پردازنده‌ی Unisoc SC9863A و ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارتقاپذیر مجهز است. این گوشی با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و تا دو سال به‌روزرسانی امنیتی فصلی دریافت می‌کند. نوکیا C32 را در رنگ‌های مشکی و صورتی و سبز با قیمت ۱۲۹ یورو می‌توان تهیه کرد.

گوشی نوکیا C22 نمایشگر پنل جلویی
گوشی نوکیا C22 مدل مشکی نمای پشت

نوکیا C22 برخلاف C32 پنل پشتی پلاستیکی دارد و در زیر نمایشگرش به حسگر اثر‌انگشت مجهز است. این گوشی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نوکیا C22 با ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارتقاپذیر تولید می‌شود و با قیمت ۱۰۹ یورو در رنگ‌های شنی و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.