تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3463669
شناسه : 3463669
تاریخ :
خبر خوش برای هواداران نساجی قبل بازی با استقلال اقتصاد ایران: دیدار نساجی و استقلال با اعلام فرماندار قائمشهر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، جواد مولایی‌قرا فرماندار قائمشهر در دیدار با مسؤولان باشگاه نساجی مازندران ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاه‌های خدماتی شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن دیدار نساجی مقابل استقلال اظهار کرد: مردم مازندران و هواداران عزیز نساجی همواره نشان دادند که بهترین میزبان بوده و به نوعی با ادبیات و رفتارهای جدید و ابتکاری در حوزه هواداری، در حال فرهنگ‌سازی هستند.

فرماندار قائمشهر بیان کرد: آماده حضور حداکثری هواداران عزیز در ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدواریم در کنار یک رقابت سالم و جذاب، مثل همیشه شور و هیجان بی‌نظیر هواداران شریف نساجی در رسانه‌ها پررنگ شود.

مولایی‌قرا گفت: همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، این گردهمایی پانزده هزار نفره در قائمشهر و اجرای مناسبات فرهنگی، می‌تواند بزرگترین جشن میلاد ستارگان کربلا در کشور باشد.

همچنین مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائمشهر نیز در دیگر دیدار با مسؤولان باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های مربوط به منظور حفظ نظم و امنیت شهر صورت خواهد گرفت و از شهروندان  تقاضا داریم نهایت همکاری را با ماموران ما داشته باشند.

خادمی گفت: مردم از ترددهای غیرضروری در روز بازی در سطح شهر و حوالی ورزشگاه بپرهیزند و تا جای ممکن از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی قائمشهر از هواداران دو تیم خواست از هرگونه تنش و مشاجره‌ای دوری کنند و عنوان کرد: بعد از بازی نیز برای حفظ نظم شهر و رفاه شهروندان شایسته است از هرگونه تجمعی در اطراف ورزشگاه خودداری شود.

ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن تشکر از مسؤولان ذی ربط بابت اختصاص ظرفیت کامل ورزشگاه شهید وطنی به هواداران در بازی مقابل استقلال اظهار کرد: بازی مهمی در پیش داریم و از هواداران عزیز و پرشورمان تقاضا داریم که مثل همیشه یار و یاور ما باشند و با حمایت‌های همیشگی خود بار دیگر به کل ایران نشان دهند که نظیر ندارند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه برای موفقیت تیم هر کاری از دست ما ساخته باشد، انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های معاونت فرهنگی باشگاه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مثل همیشه فرهنگ والای هواداری خودمان را به همگان نشان خواهیم داد.

سیف‌الله پور با اشاره به اینکه هواداران به خوبی می‌دانند که چه هزینه‌های هنگفتی طی حدود ۱۵ سال گذشته در دوره‌های مختلف مالکیتی توسط بخش خصوصی انجام شده است، تصریح کرد: همه هم از جهش عجیب هزینه‌ها و تورم موجود آگاهند، نرخ‌گذاری بلیت در این بازی حساس، طبق نیاز باشگاه و جبران اندکی از هزینه‌های جاری و عمرانی ورزشگاه است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: ما هم در همین جامعه زندگی می‌کنیم و جدای از مردم نیستیم. درد و مشکلات مردم را می‌دانیم اما باید به بخش خصوصی هم حق داد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشگاه وطنی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی واگذار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های عمرانی صورت گرفته چندین میلیارد دیگر برای آماده سازی یکسری امکانات برای رسیدن به استانداردهای مدنظر ای اف سی، باید توسط باشگاه هزینه شود. تمام درآمد‌های حاصل از بلیت فروشی صرف ورزشگاه وطنی خواهد شد. با توجه به وضع اقتصادی  بسیاری از هزینه ها بالا رفته و اگر مردم عزیز هم همین اندک کمک را به ما نکنند، واقعا ناامید خواهیم شد.

وی گفت: همان طور که می‌دانید فوتبال در ایران حتی به زبان هم حرفه‌ای نیست چه رسد در عمل! در واقع فاصله درآمد تا هزینه در امر باشگاه داری بسیار زیاد بوده و از سویی دولت و متولیان ورزش هیچ کمک درخوری به باشگاه‌های خصوصی نمی‌کنند. 

سیف‌الله‌پور در پایان گفت: از هواداران عزیزمان عذرخواهی می‌کنیم. ما باشگاه صنعتی و دولتی نیستیم که چند صد میلیارد بتوانیم هزینه کنیم. ما یک باشگاه خصوصی با هدف حرفه‌ای شدن هستیم و امیدواریم در آینده با شکوفایی استعدادهای بومی بتوانیم قدری از هزینه‌های باشگاه بکاهیم. خواهشمندیم هواداران عزیز ما را درک کنند.

بازی دو تیم ساعت ۱۶ روز سه شنبه نهم اسفند در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.