تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3461556
شناسه : 3461556
تاریخ :
از افزایش قیمت بنزین و سهمیه نوروزی بنزین چه خبر؟ اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با اعلام ابهام در سهمیه نوروزی، گفت: افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطرح نشده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، جلیل سالاری در خصوص احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده و تخصیص بنزین نوروزی، گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و هنوز برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی تصمیم گیری نشده است. در ایام عید افزایش مصرف وجود دارد. در شرایط کنونی میانگین مصرف 103 تا 104 میلیون لیتر در روز است.

وی افزود: در رابطه با تحویل بنزین به خانواده‌های بدون خودرو هم هنوز پیشنهادی نشده اما این گروه می‌توانند از ظرفیت کارت‌ جایگاه‌ها، استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: تمرکز بر روی تحویل کارت سوخت به همه افراد دارای خودرو بوده 3.2 میلیون کارت خودرو سواری شخصی تحویل داده‌ شد و الباقی نیز پاکت‌ گذاری و تحویل افراد فاقد کارت سوخت خواهد شد.

سالاری گفت: در مورد بنزین 40 لیتری نیز در برخی از مواقع محدودیت وجود ندارد اما در فصولی از سال که امکان جابه جایی سوخت وجود ندارد اقداماتی در برخی مناطق پیش‌بینی شده اما فعلا این موضوع در تهران و کلانشهرها مطرح نشده است.