تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3461157
شناسه : 3461157
تاریخ :
استاندار سمنان خبرداد: رشد ۳۵ درصدی منابع بانکی در استان سمنان اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه منابع بانکی استان ۳۵ درصد رشد داشته است، گفت: همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک‌های عامل می‌بایست تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی برای جلوگیری از رکود آن‌ها شایان تقدیر است، ابراز داشت: برای تداوم این روند می‌بایست همراهی و همکاری بانک‌های عامل با واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تقویت شود.

وی ضمن بیان اینکه منابع بانکی استان سمنان ۳۵ درصد رشد داشته است، افزود: علاوه بر بانک‌ها این مهم می‌طلبد تا واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در آینده بیش از پیش مراودات مالی خود را با بانک‌های عامل استان تقویت کنند.

استاندار سمنان همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک‌های عامل استان را مطلوب خواند و ابراز داشت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و مسافرت‌های نوروزی بانک‌ها می‌بایست با تعیین شعبه‌های کشیک، در آماده باش کامل قرار گیرند و تأمین وجه نقدی و خودپردازها نیز باید تقویت شوند.

هاشمی ضمن بیان اینکه کسب رتبه استان سمنان برتر در پرداخت تسهیلات سطح کشور در سایه همراهی و همکاری بانک‌های عامل استان محقق شده است، تصریح کرد: نقش بانک‌های عامل در راه اندازی ۷۸ واحد تولیدی صنعتی صد درصد راکد و ایجاد بالغ بر دو هزار فرصت شغلی جدید با همراهی بخش خصوصی و دست اندر کاران امری بسیار ارزشمند است.

وی ضمن بیان اینکه بانک‌های عامل در تقویت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان‌با توجه به شعار سال و تحقق این مهم، همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند، افزود: طی سال آتی جلسه مشترک اتاق بازرگانی و شورای هماهنگی بانک‌های استان در راستای تقویت و ارتباط دوجانبه واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک‌های عامل برگزار خواهد شد.