تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3460361
شناسه : 3460361
تاریخ :
اگر دنبال آخر هفته آرامی هستید،این سبک ویلاهای کردان مناسب شما نیست اقتصاد ایران: اجاره ویلا در کردان به منظور استراحت و آرامش در پایان یک هفته کاری پرمشغله، از گزینه‌های جذابی است که به‌ویژه برای اهالی کلانشهرهای تهران و کرج و دیگر شهرهای اطراف این منطقه بسیار مناسب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- مسافت کوتاه و دسترسی آسان به کردان از یک سو و آب و هوای بی‌نظیر و مناظر فوق‌العاده این منطقه از سوی دیگر از مواردی است که اشتیاق مسافران برای سفر به کردان و داشتن اقامتی آرام و بی‌دغدغه را بیشتر می‌کند.

اما رسیدن به این آرامش نیاز به انتخاب هوشمندانه محل اقامت افراد در این مدت دارد. با توجه به تنوع ویلاهای اجاره‌ای کردان، لازم است پیش از سفر در این مورد تحقیق کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

در این نوشتار به بررسی ویلاهایی می‌پردازیم که برای گذراندن یک آخر هفته آرام در کردان مناسب نیستند.

با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

اجاره ویلا در کردان: آیا به‌ دنبال آرامش هستید ؟

روزمرگی زندگی شهری، خستگی روح و روان، آلودگی هوا و سر و صدای تمام نشدنی شهر و موارد بسیار دیگری از این قبیل این روزها ذهن شهرنشینان به‌ویژه ساکنین کلانشهرها را خسته کرده و نیاز به استراحت و آرامش را به بخش مهمی از تفریحات آنها تبدیل کرده است.

آخر هفته‌ای آرام در محلی زیبا و دنج که از هوای پاک و مناظر طبیعی و به‌ویژه سکوت و آرامش برخوردار باشد، رویایی دست یافتنی است. به‌ویژه اگر محل زندگی شما به کردان نزدیک بوده و دسترسی آسانی به این منطقه زیبا و خاص داشته باشید. 

اهالی تهران، کرج، قزوین و بسیاری دیگر از کلانشهرهای اطراف این منطقه، برنامه‌ریزی برای آخر هفته‌های خود را به اجاره ویلا در کردان اختصاص داد ه و این منطقه را برای استراحت و به دست آوردن آرامش انتخاب می‌کنند.

اما نکته مهم و کلیدی در این مورد، اجاره ویلای مناسب برای این منظور است. در غیر این صورت با وجود صرف زمان و هزینه، نتیجه چندانی از این سفر نخواهید گرفت.

مواردی از قبیل محل و موقعیت ویلا، شکل و پلان بنا و نزدیکی و اشراف آن به محلات شلوغ یا جاده‌های اصلی می‌تواند آرامش ساکنین را بر هم زده و محیط را به فضای شهری نزدیک کند.

پس اگر برای تمدد اعصاب و آرامش به کردان سفر می‌کنید، در انتخاب ویلای اجاره‌ای خود دقت داشته باشید.

کدام ویلاهای کردان برای آخر هفته آرام مناسب نیستند؟

کردان زیبا با آب و هوای سالم و جاذبه‌های طبیعی بسیار در سال‌های اخیر میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور بوده است. برای سفرهای کوتاه و چند روزه و حتی گذراندن یک آخر هفته در این مکان، گزینه‌های اقامتی فراوانی وجود دارد که ویلاها از جذاب‌ترین آنها به‌شمار می‌آیند.

اما این ویلاها از نظر شرایط با یکدیگر تفاوت دارند و انتخاب آنها بر نوع اقامت شما تاثیر زیادی می‌گذارد. به همین دلیل نیز باید در مراحل اجاره هوشمند بوده و انتخاب خود را با نوع تعطیلات، زمان موجود و به‌ویژه آرامشی که یر جستجوی آن هستید تطبیق دهید.

به این منظور لازم است از ویلاهایی با این مشخصات دوری کنید:

ویلاهای جنجالی با امکانات زیاد بازی و هیجان فقط هزینه شما را بالاتر می‌برد!

اگر ویلا را برای مهمانی‌های بزرگ و دورهمی‌های دوستانه و جوان‌پسند انتخاب می‌کنید، نیاز به تجهیزات و امکانات تفریحی مانند وسایل بازی و آب‌تنی و فضای با بزرگ برای آشپزی، باربیکیو و امثال آن دارید. چنین ویلایی چندان مناسب استراحت و آرامش آخر هفته نخواهد بود و احتمالا پیش از شما توسط یک گروه جنجالی و شلوغ اجاره شده است!

از ویلاهای مشرف به جاده‌ها صرف‌نظر کنید!

 ویلاهای مشرف به جاده‌های پر سر و صدا و تقاطع‌های تجاری، اغلب در روزهای آخر و هفته شلوغ‌ترین روزهای خود را می‌گذرانند. حتی نوع بنای ویلا و فرم قرار گرفتن آن در فضای موجود بر این موضوع اثر دارد و می‌تواند از آرامش و سکوت آن کم کند.

برای داشتن آرامش همسایه ویلای خود را انتخاب کنید!

یکی از مواردی که هنگام انتخاب ویلا و اجاره آن باید در نظر داشته باشید، همسایگانی هستند که قرار است آخر هفته خود را در جوار آنها بگذرانید. اگر ویلای مجاور به محل اقامت شما توسط یک گروه از جوانان یا خانواده‌ای شلوغ و پر سر و صدا اجاره شده باشد، خبری از آرامش آخر هفته و تعطیلات رویایی شما نخواهد بود.

برای این منظور می‌توانید از سایت رزرو کننده ویلا مانند جاباما در مورد مشخصات محیط و شرایط این اجاره سوال کنید و تقاضای خود برای اجاره ویلا در کردان در محیطی آرام را با آنها در میان بگذارید.

شما مجبور به اجاره ویلایی بسیار وسیع نیستید!

آرامش در سادگی است. اگر به‌دنبال تعطیلاتی بی‌حاشیه و آرام هستید، بهتر است یک ویلای کوچک و دنج را به موردی بزرگ و تجملاتی ترجیح دهید. با این کار نه‌تنها در هزینه‌های اقامت خود صرفه‌جویی کلی خواهید کرد، بلکه درگیر مقدمات طولانی و صرف زمان برای ساماندهی به لوازم و مانند آن نیز نمی‌شوید. به این ترتیب می‌توانید در کمترین زمان ممکن در ویلای اجاره‌ای خود مستقر شده و بیشترین استفاده را از زمان محدود تعطیلات آخر هفته خود داشته باشید.

این مورد همچنین امکان تکرار چنین سفرهایی را در هفته‌های بعد و فصول دیگر سال نیز برای شما فراهم می‌کند.

اگر در کردان به‌دنبال آرامش گم شده شهرهای شلوغ خود هستید، پیشنهاد ما برای شما سفرهای زمستانی به این منطقه است.

در فصل سرد سال به‌دلایل مختلف مسافران کمتری به این منطقه می‌آیند. ضمن آنکه تفریحاتی مانند استفاده از استخرهای سرپوشیده و آبگرم، سونا و جکوزی و نظایر آن در زمستان بسیار دلچسب‌تر است.

اگر آرامش بی‌نظیر زمستان کردان را تجربه کرده‌اید، خاطرات به یاد ماندنی آن را با ما در میان بگذارید!