تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3455361
شناسه : 3455361
تاریخ :
امیرحسین زارع : مدال طلایم را به مردم زلزله زده خوی تقدیم می‌کنم اقتصاد ایران: دارنده مدال طلا و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت:فقط برای شادی دل هموطنان و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین بین المللی به میدان می‌روم و امیدوارم همیشه موفق عمل کنم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، امیرحسین زارع در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: خوشبختانه همراه تیم منتخب اعزامی به رقابت‌های رنکینگ کرواسی دست پُر بازگشت. هر ۶ کشتی گیر اعزامی تیم ملی صاحب مدال شدند و با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره جایگاه دوم تیمی را بدست آوردیم.

وی در ادامه گفت: این اولین مسابقه من پس از رقابت‌های جهانی بود و خدا را شکر می‌کنم که با گرفتن کشتی‌های خوب توانستم صاحب گردن آویز مدال طلا شوم.

زارع افزود: مدال طلای خودم را به مردم زلزله زده خوی که با شرایط بسیار سختی دست و پنجه نرم می‌کنند تقدیم می‌کنم و امیدوارم به زودی مشکلاتشان مرتفع شود.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی اظهار کرد: امیدوارم در مسابقات پیش رو از جمله مسابقات جهانی و المپیک با بدست آوردن مدال طلا و با اهتزاز در آوردن پرچم ایران دل هموطنان را شاد کنم.