تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3453527
شناسه : 3453527
تاریخ :
طرح کاهش قیمت کالاهای اساسی آغاز شد اقتصاد ایران: وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت ۳۴ قلم کالا‌های اساسی با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کالا‌ها به مدت سه ماه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بدون سود به فروش می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرح کاهش قیمت کالاهای اساسی آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،سید جواد ساداتی نژاد همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال آینده که در این ایام تقاضا برای کالا‌های اساسی افزایش می‌یابد و به اوج خود می‌رسد با دستور رئیس‌جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مدت حدود سه ماه ۳۴ قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می‌رسانند.

او افزود: کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کالا‌ها را با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کند.

تشدید بازرسی‌ها و کنترل بازار در کالا‌ها در ایام پایانی سال صورت خواهد گرفت و پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای به نشانی etkfz.com و شماره تماس ۸۸۶۲۶۲۴۳ داخلی ۵ آماده پذیرش شکایات هموطنان است.