تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3451657
شناسه : 3451657
تاریخ :
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی: حمایت از جریان‌سالم و پیشرو در فرهنگ، هنر و رسانه اقتصاد ایران: قزوین- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه ندارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمدمهدی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین اظهار کرد: حرکت ابوذر در صدر اسلام حرکتی انقلابی، جهادی، مؤمنانه و سازنده بوده است.

وی بیان کرد: جشنواره ابوذر در راستای الگوسازی برای جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی طراحی و راه اندازی شده است و باید این ویژگی آن حفظ شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در چند ماه اخیر با یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار و فراگیر روبرو بودیم که در رأس آن تروریسم رسانه‌ای قرار داشت و از هیچ دروغ و تهمتی دریغ نکرد.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر یک الگوی تمام عیار در جهاد رسانه‌ای کشور است.

اسماعیلی دروغ و تحریف را ابزار اصلی دشمن در جنگ ترکیبی دانسته و عنوان کرد: در اتفاقات اخیر دشمن امیدوار بود تا بتواند در مسیر انقلاب اخلال به وجود بیاورد اما شاهد بودیم بار دیگر انقلاب این آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی اضافه کرد: تلاش دشمن در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد یک دوقطبی سازی و تلاش برای رودررو قراردادن ملت در برابر یکدیگر بود و در این راستا جنگ رسانه‌ای بزرگی را طراحی کرده بود.

این مسئول تصریح کرد: رسانه‌های معاند تلاش کردند تا با پول‌های نامشروع نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند اما این بار نیز به اهداف خود نرسیدند.

وی بیان کرد: دشمن در جنگ امروز از تمامی ابزارهای ممکن استفاده می‌کند تا در برابر جمهوری اسلامی قد علم کند و این بدین معناست که باید به صورت مضاعف به تقویت رسانه در داخل کشور بپردازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز مفاهیم و مرزهای رسانه در کشور و دنیا تغییر کرده است، یادآور شد: دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه ندارد.