تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3450534
شناسه : 3450534
تاریخ :
نوری: از کشتی خداحافظی نکردم؛ مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم اقتصاد ایران: عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،   اوایل دیماه سالجاری بود که عنوان شد حسین نوری عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران از دنیای کشتی خداحافظی کرده است. با این حال او با رد خداحافظی اش، با سرمربی تیم ملی گفتگو کرده تا در صورت داشتن شرایط لازم در خدمت تیم ملی ایران باشد.

حسین نوری مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس و مدال طلا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و از چندی پیش تمریناتش را برای حضور پرقدرت در کشتی فرنگی آغاز کرده است.

این ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران  ضمن تبریک به کادر فنی و کشتی گیران به خاطر موفقیت های اخیر به انتشار خبر خداحافظی اش واکنش نشان داد و گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور به خاطر شرایط روحی نامناسب که ناشی از مشکلات شخصی و مساعد نبودن شرایط مادرم بود، تصمیم احساسی گرفتم اما بعد از صحبت با آقای رنگرز تصمیم به برگشت گرفتم.

وی ادامه داد: در صحبت هایی که با آقای رنگرز داشتم همه مشکلات شخصی و موانعی که بر سر راهم بود را توضیح دادم و ایشان هم با روی باز حرف هایم را شنید. ایشان تصور می کردند من خداحافظی کرده ام در حالی که اینچنین نبود و صرفا به خاطر مشکلات شخصی و وضعیت روحی نامناسب آن اتفاق رخ داد.

حسین نوری در ادامه تاکید کرد: مسابقات قهرمانی کشور را فراموش کردم و در آرامش روحی و جسمی تمریناتم را به صورت تخصصی دنبال می کنم.

نوری: از کشتی خداحافظی نکردم/ مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم

قهرمان بازیهای آسیایی ادامه داد: از دکتر رنگرز به خاطر درک بالایی که از مربیگری حرفه ای دارند بی نهایت سپاسگزارم. کمتر مربی در دنیا وجود دارد که بعد از چنین اتفاقاتی پیگیری کند تا ببیند ریشه مشکل از کجا بوده و بعد از آن هم به فکر خوب کردن شرایط روحی ورزشکارش باشد. خوشحالم که مثل برادر صحبت‌هایم را شنید و کمکم کرد.

وی با تقدیر از حمایت های رنگرز که منجر به بازگشت روحی او شده است گفت: از روزی که با ایشان صحبت کردم همه مشکلات را کنار گذاشتم و با برنامه ریزی دقیق، تمرینات منظم کشتی و آمادگی جسمانی تخصصی را در دستور کار قرار دادم. در حال حاضر هم به لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارم و هم حال روحی ام بسیار خوب است. این آمادگی را دارم تا با اجازه و رخصت دکتر رنگرز و کادر فنی ، برای ایران عزیزم افتخار آفرینی کنم.

حسین نوری در پایان گفت: برای من به عنوان یک ورزشکار موفقیت ایران و شاد کردن دل مردم مهمترین هدف است. وقتی پرچم ایران بالا می‌رود بهترین حس برای من به عنوان یک خدمتگزار کشتی است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا هم کادر فنی را از اعتمادشان به من سربلند کنم و هم که بتوانم به این هدف مهم یعنی، افتخار آفرینی برای ایران برسم.