تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3446486
شناسه : 3446486
تاریخ :
۲۵ هزار مجرد گلستانی در نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به ثبت نام ۹۳ هزار و ۴۳۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان، گفت: ۲۵ هزار نفر از این افراد را مجردها تشکیل می دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ملک اظهار کرد: تاکنون ۲۵ هزار و ۴۷ متقاضی مجرد زن و مرد گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که بیشترین آنها در شهر گرگان قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تأمین مسکن برای جوانان و قشر مجرد جامعه یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم است که در طرح نهضت ملی مسکن به این امر توجه ویژه ای شد.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از قانون جوانی جمعیت شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته شده و در این راستا تا کنون هزار و ۳۱۸ متقاضی دارای سه فرزند به بالا ثبت نام کرده که ۱۸ پروژه در چهار شهر گلستان به متقاضیان قانون مذکور تخصیص یافته است.

ملک گفت: مجموع متقاضیان گلستانی ثبت نام کرده در طرح نهضت ملی مسکن در نیمه اول بهمن ماه، ۹۳ هزار و ۴۳۱ نفر است که از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر حائز شرایط (سه استعلام سبز) هستند.