تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3446483
شناسه : 3446483
تاریخ :
پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز رسیدن ایران به قله های اقتدار اقتصاد ایران: زاهدان- مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب زمینه رسیدن کشور به قله‌های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری را فراهم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحسین سجادی، عصر پنج‌شنبه در مراسم جشن بزرگ عشایری که در منطقه عشایری انور آباد شهرستان فنوج با حضور مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره دهه فجر و چهل و چهارسال سرافرازی ایران اسلامی در جهان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه را برای رسیدن کشور به قله‌های رفیع عزت، اقتدار و خودباوری در عرصه‌های مختلف فراهم کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها با اتکا به مشارکت و همراهی مردم است که توانست با قدرت و صلابت هر چه تمام تر، در برابر همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و کارشکنی‌های استکبار و قدرت‌های شیطانی ایستادگی کرده و دستاوردهای بزرگ و پرافتخاری را به ارمغان آورد.

شایان ذکر است در محل اجرای مراسم بزرگ جشن عشایری نمایشگاه توانمندیهای زنان عشایر و همچنین یک دوره مسابقه شترسواری برگزار گردید و در پایان مراسم از نفرات برتر به رسم یاد بود جوایز نفیسی اهدا شد.