تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3446480
شناسه : 3446480
تاریخ :
بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهلران آغاز شد اقتصاد ایران: ایلام-بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهلران با حضور مسئولان آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز جمعه همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، بهزاد علیزاده نماینده مردم استان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه گاز رسانی به روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران به بهره برداری رسید.

در این آیین همزمان گاز رسانی به روستاهای چم هندی، ابوغویر، صمانه و عین غانم در دشت عباس و خربزان بالا و پائین و سرکمر در بخش سراب میمه نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی استاندار ایلام در این آیین به پیگیری‌های مسئولان استان و همچنین نمایندگان استان در مجلس برای گاز رسانی به روستاها اشاره کرد و افزود: امروز خدمات دولت در دورترین روستاها قابل مشاهده است و امروز شاهد گاز رسانی به روستاهای باقیمانده در دهلران هستیم.

محمد سبحان حسنی افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای کاور و هاویان در بخش مرکزی دهلران نیز تا پایان سال تکمیل و این روستاها نیز به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.