تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3445640
شناسه : 3445640
تاریخ :
تأمین ۲۰۰هکتار زمین برای اجرای مسکن ملی درگلستان اقتصاد ایران: گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی مهیایی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای گلستان اظهارکرد: برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون ۲۰۰ هکتار زمین برای ۲۸ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: از ۱۵ هزار و ۴۷۶ متقاضی تایید شده مسکن ملی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر گلستان تا کنون سه هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه اولیه را واریز کرده‌اند.

وی گفت: در مسکن روستایی هم سهمیه ما در سال ۱۴۰۱ به ۱۱ هزار واحد افزایش یافته و تا کنون هشت هزار و ۲۰۰ پروانه صادر شده است.

مهیایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: گلستان استانی محروم و چهارمین استان فقیر کشور است و برای استفاده از ظرفیت‌های استان با هدف توسعه و افزایش درآمدها در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که تا کنون دو هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان بیان کرد: هزار و ۶۷۳ طرح عمرانی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.