تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3440064
شناسه : 3440064
تاریخ :
طی حکمی از سوی دکتر دهقانی؛ سرپرست مرکز راهبری توسعه اقتصاد دانش بنیان منصوب شد اقتصاد ایران: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، در حکم روح الله دهقانی خطاب به سلطانعلی زاده آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه‌ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش‌بنیان کشور ماموریت‌های ویژه‌ای برای جنابعالی در نظر گرفته می‌شود.

* «راهبری ستادهای توسععه اقتصاد بخشی برای ایفای نقش حداکثری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان»

* «تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی جهت حل نیازهای گلوگاهی، ارزبر و استراتژیک کشور»

* «توسعه همکاری‌های اقتصاد محور با دستگاههای دولتی با نگاه بلندمدت به منظور بهره‌برداری حداکثری از توان شرکت‌های دانش بنیان و فناور »

* «طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های بزرگ مقیاس جهت الگوسازی ظرفیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان»

* «اولویت‌بندی مسائل صنعتی و تمرکز بر توسعه همکاری‌ها با بنگاه‌های بزرگ فناوری‌بنیان»

* «بهره‌برداری حداکثری از همه ظرفیت‌های پیش‌بینی نشده در قانون جهش تولید دانش‌بنیان و سایر اسناد بالادستی» از جمله این ماموریت‌ها است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‎های دولت مردمی خواستارم.

از سوابق اجرایی رضا سلطانعلی زاده می توان به مدیر شبکه تبادل فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مدیر برنامه چالش های فناوری و نوآوری، عضو کمیته بررسی و ارزیابی مدل‌های همکاری با شتابدهنده‌ها، عضو ستاد توسعه اقتصاد دریا و عضو کمیته سرمایه گذاری گروه توسعه صنعت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اشاره کرد.