تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3439959
شناسه : 3439959
تاریخ :
سئو سایت از سیر تا پیاز توسط منتوریکس اقتصاد ایران: سئو سایت تفاوت تجربه فروش بالا و دیده نشدن است. مرزی بین اینکه بتوانید جزو رقبای مهم قرار بگیرید یا اینکه فقط به رقبای بالاتر از خود فکر کنید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان


اخبار شرکتها-
با کمک سئو سایت می‌توانید قواعد بازی را دست بگیرید. به جای اینکه سایت‌های دیگر را برای قیمت‌گذاری مرجع قرار دهید، سایتی شوید که دیگران به‌عنوان مرجع در نظر می‌گیرند. برای این کار نیاز به زمان، مهارت و یک تیم متخصص همانند آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که سئو سایت از سیر تا پیاز توسط منتوریکس چطور انجام می‌شود.

بررسی‌های اولیه سئو

همیشه پیش از شروع پروژه باید بررسی‌های لازم انجام شود. این بررسی‌ها شامل بررسی گروه مخاطب، کلمات کلیدی مناسب، بررسی آمار کلمات کلیدی، بررسی جایگاه سایت و امثال آن می‌شود. بررسی‌های اولیه اهمیت بسیاری در طراحی پلن سئو دارد. پیش از آنکه پلن سئو طراحی شود، حتماً باید بررسی‌های اولیه را انجام دهند. این مرحله با دقت بسیار و از همکاری بخش‌های مختلف تیم منتوریکس انجام می‌شود.

آماده‌سازی سئو تکنیکال

بعد از طراحی پلن، انجام سئو تکنیکال به‌عنوان اولین گام برای سئو سایت انجام می‌شود. سئو تکنیکال سنگ بنای سئو سایت محسوب می‌شود. متخصصان سئو تکنیکال، ابتدا سایت شما را از نظر سئو، افزونه‌های مختلف و ... بررسی خواهند کرد. این مرحله باید با دقت بسیاری انجام شود. فقط به یاد داشته باشید که بعد از آن، افراد باید سئو تکنیکال را فقط مورد بررسی قرار دهند تا مشکلی در آن پیش نیاید.

برنامه‌ریزی برای سئو داخلی و خارجی

برنامه‌ریزی برای سئو داخلی و خارجی یا همان سئو این پیج و سئو آف پیج آغاز می‌شود. سئو تکنیکال انجام شده و سنگ بنایی بسیار عالی برای بهبود سئو سایت شما محسوب می‌شود. حال نوبت به این می‌رسد که برای میزان تولید محتوا، تاریخ انتشار محتوا، طراحی محتوای خوشه‌ای، لینک‌گذاری و تمامی مواردی که در سئو داخلی مطرح می‌شود، برنامه‌ریزی کرد. این برنامه‌ریزی باید بسیار اصولی بر اساس اهمیت کلیدواژه‌ها و موارد دیگر انجام شود. همچنین در صورت تمایل، جدول محتوایی نیز برای سایت کارفرما طراحی می‌شود.

در نهایت نوبت به برنامه‌ریزی برای سئو خارجی می‌رسد. سئو خارجی یا همان آف پیج در حقیقت همان بک لینک است. میزان اعتبار بک لینک و تعداد آن باید بررسی شود. همچنین بر اساس بودجه کارفرما، برنامه رپرتاژ‌نویسی و دریافت بک لینک انجام خواهد شد. به یاد داشته باشید که تمامی بخش‌های سئو به یکدیگر ارتباط و وابستگی دارند. پس تمامی موارد را باید به‌صورت همزمان پیش برد.

تولید محتوای اصولی

تولید محتوا بخشی از وظیفه یک متخصص سئو نیست؛ اما در آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، تولید محتوا نیز به‌صورت اصولی انجام می‌شود. با وجود آنکه شما تمام قوانین و اصول سئو سایت خود را می‌دانید؛ اما برای تولید محتوای اصولی هم باید اصول مخصوصی را بیاموزید. اول از همه برنامه تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد. اینکه کدام محتوا به‌صورت صفحه فرود و کدام محتوا به‌صورت مقاله منتشر شود. حتی نوع انتشار، زمان انتشار، نوع نگارش و رعایت اصول و قواعد همگی اهمیت بسیاری دارند.

امکان برون‌سپاری پروژه تولید محتوا به شرکت‌های تولیدکننده محتوا وجود دارد؛ اما همیشه باید بدانید که ارتباط بین سئو و محتوا باید به نحو احسن انجام شود. برای همین هر گونه مشکل بین محتوا و سئو را هیچ کدام عهده نمی‌گیرند. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا یک پروژه کامل را از منتوریکس دریافت کنند و هم محتوا و هم سئو را به این شرکت برون سپاری کنند.

آنالیز و ارائه گزارش

در آخرین مرحله هر فصل، نوبت به آنالیز و تحلیل داده‌ها می‌رسد. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند که گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول مهم‌ترین آن‌ها هستند. با کمک این ابزارها می‌توان جزئیات پیشرفت سایت در یک کلمه کلیدی خاص را بررسی کرد. همچنین می‌تواند گزارشی در خصوص تجربه کاربری ارائه داد. این تحلیل آماری به‌خوبی به کارفرما نشان می‌دهد که سایت او در چه جایگاهی قرار دارد. این آنالیزها برای خود تیم منتوریکس نیز بسیار ارزشمند هستند. چون از طریق آن می‌توانند برای برنامه‌های بعدی خودشان را آماده کنند. آنالیز در دوره‌های مشخصی انجام می‌شود. معروف‌ترین دوره‌های آنالیز 28 روزه و 3 ماهه هستند.

خب دوستان عزیز، با نحوه کار منتوریکس برای اجرای یک پروژه سئو سایت به‌خوبی آشنا شدید. به یاد داشته باشید که همیشه بهترین گزینه کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است. یک متخصص سئو به تنهایی قادر به ارائه راه‌کارهای بازاریابی دیجیتال نیست؛ اما این شرکت‌ها همانند منتوریکس در زمینه ارائه خدمات بازاریابی و فروش نیز تخصص دارند و همین موضوع آن‌ها را به یک شرکت متخصص عالی تبدیل می‌کند.