تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3430826
شناسه : 3430826
تاریخ :
اختصاصی اکو نیوز حضور منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان اقتصاد ایران: نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان با هدف معرفی واحد های فناور، نوآور و دانش بنیان در حوزه صنعت و تجارت در مرکز نمایشگاهی بین المللی گیلان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان با هدف معرفی واحد های فناور، نوآور و دانش بنیان در حوزه صنعت و تجارت در مرکز نمایشگاهی بین المللی گیلان  برگزار گردید و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به عنوان یکی از دستگاه های پیشران در حوزه صنعت و دانش بنیان در این نمایشگاه حضورداشت.

سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور و از سازمان های پیشران در حوزه اقتصاد دانش بنیان بوده که به همراه ۹ واحد صنعتی و شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه تخصصی در فضایی به مساحت مجموعآ ۱۸۰ متر حضور پیدا کرد.

در این نمایشگاه تخصصی پنج واحد صنعتی نوآور ،فناور و دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی مشتمل بر شرکت سوبار تولید کننده انواع جت پرینتر، شرکت کاوش تجهیز کاسپین تولید کننده ماشین آلات ساخت، شرکت آرمان کاسپین تولید کننده دارو، شرکت راش کیان تولید کننده دستگاه های اوزون و پلاسمای سرد و شرکت کاسپین کارمن تولید کننده انواع دستگاه های عیب یابی خودرو حضور داشته محصولات تولیدی خود را عرضه نمودند.

لازم به ذکر است چهار شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز شکوفایی واحدهای فناور و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی نیز شامل شرکت گیل آزما، ارتباطات ویرا تاک، صنایع امین مبادله و تراکنش قرن نیز از دیگر شرکت های حاضر در این نمایشگاه تخصصی بوده ،که با حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می کنند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان از تاریخ ۲۱ دی لغایت ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در محل داۀمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار گردید.