تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3414175
شناسه : 3414175
تاریخ :
استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردنند/ چند گزینه تیم ملی اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون فوتبال از صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال آسیا برای استقلال و پرسپولیس و امکان حضور این دو باشگاه به لیگ قهرمانان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی تاج با اعلام اینکه کی‌روش، برانکو، فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی و علی دایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند به تلویزیون گفت: کمیته مربوطه با رفع تعلیق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال موافقت کرد. بنابراین استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا باز می گردنند.

وی افزود: موافقت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با رفع تعلیق کمیته بدوی ایران، منوط به تأیید هیئت اجرایی AFC است و به احتمال فراوان محقق خواهد شد. استقلال و پرسپولیس هم با تأیید کمیته بدوی و استیناف فدراسیون فوتبال می‌توانند در لیگ قهرمانان حضور یابند اما  ملزم به رفع مشکلات هستند. در غیر این صورت و بروز تقلب، فوتبال ایران سه سال محروم خواهد شد.

به گفته تاج، باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران باید مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند. از شهریور سال آینده هم باید باشگاه‌های فوتسال و لیگ بانوان  این مجوز را دریافت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام