تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3408930
شناسه : 3408930
تاریخ :
نماینده مردم بابل در مجلس: حال برنج و مرکبات خوب نیست مسئولان تدبیر کنند اقتصاد ایران: بابل- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برنج تولیدی روی دست کشاورزان و شالیکاران مانده در حالی واردات آن انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،مهدی سعادتی  اظهار کرد: ردپای سرویس‌های جاسوسی و بیگانه در مدیریت صحنه اغتشاشات و جنگ روانی مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه اعترافات یکی از دختران دستگیر شده نشان می‌دهد که به صورت مستقیم از مسیح علینژاد پول گرفته است، افزود: همه این منابع مالی از قبل برنامه ریزی شده بود و افراد حمایت‌ها و آموزش‌های مختلف دیده بودند.

وی همچنین با اشاره به نگرانی کشاورزان و شالیکاران از باقی ماندن محصول روی دستشان گفت: برنج تولیدی روی دست کشاورزان مانده در حالی واردات آن انجام می‌شود و دولت باید از قبل قیمت برنج را اعلام می‌کرد تا کشاورزان برای تولید برنامه ریزی داشته باشند.

سعادتی یادآور شد: همچنین بازار مرکبات راکد است در حالی که پرتقال با قیمت ۳۵ هزار تومان در تهران فروخته می‌شود و برای مدیریت و تنظیم بازار لازم است وزرای مرتبط به استان سفر و مسائل را از نزدیک بررسی کنند.