تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3408814
شناسه : 3408814
تاریخ :
رایزنی مقامات بانک مرکزی ایران با مقامات عمان اقتصاد ایران: معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به مسقط با رئیس بانک مرکزی عمان دیدار و درباره توسعه روابط مالی بین دو کشور رایزنی کرد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، «افشین خانی»، معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به عمان با  «طاهر سالم بن العمری» رئیس بانک مرکزی این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان منتشر کرده، رییس بانک مرکزی عمان نیز ، ماه پیش به تهران سفر کرده بود.

سفارت ایران در عمان به تجار و بازرگانان ایرانی طی این هفته توصیه کرد که قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت کند.

در متن این اطلاعیه آمده است: به هموطنان گرامی که علاقه‌مند به سفر و فعالیت اقتصادی اعم از تجارت و یا سرمایه گذاری در سلطنت عمان هستند، توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت نمایند.

بدون ‌تردید وعده‌های برخی اشخاص‌ غیر مسئول و متفرقه و یا اطلاعات پراکنده‌ی برخی مؤسسات غیررسمی و یا توصیه‌های کلی و نادرست برخی کانال‌های تلگرامی و یا اینستاگرامی که به دنبال تبلیغات و کسب درآمد بوده و صرفا به منافع خود می‌اندیشند، منبع مطمئن و مسیر قابل اتکائی برای شروع فعالیت اقتصادی و اخذ خدمات مالی یا کنسولی نمی‌باشند.