تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اخبارشرکت ها
لینک : econews.ir/5x3407831
شناسه : 3407831
تاریخ :
چگونه برای مجموعه‌ خود بهترین گیفت تبلیغاتی را بخریم؟ اقتصاد ایران: وقتی تصمیم می گیرید برای سازمان خود گیفت سازمانی یا هدیه سازمانی تهیه کنید، در واقع می خواهید یکی از اساسی ترین نیازهای سازمان خود را برآورده کنید هر چند که متاسفانه این مهم گاهی در نظر مدیران سازمان ها بی اهمیت جلوه می کند و گاهی پاک فراموش می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اخبار شرکتها- گیفت های سازمانی برای هر شرکت یا سازمانی در هر حد و اندازه ای، یک نیاز فوق اساسی است و نادیده گرفتن آن ضررهای زیادی را به بدنه کسب و کار وارد می آورد؛ با این حال داشتن اطلاعات کامل در خصوص چگونگی تهیه گیفت سازمانی می تواند به شما کمک کند تا در این کار موفق عمل کنید و تأثیر دلخواه را بگیرید.

خرید بهترین گیفت تبلیغاتی از اراهنر

 گیفت های سازمانی برای هر شرکت یا سازمانی در هر حد و اندازه ای، یک نیاز فوق اساسی است و نادیده گرفتن آن ضررهای زیادی را به بدنه کسب و کار وارد می آورد؛ با این حال داشتن اطلاعات کامل در خصوص چگونگی تهیه گیفت سازمانی می تواند به شما کمک کند تا در این کار موفق عمل کنید و تأثیر دلخواه را بگیرید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص این که چگونه بهترین گیفت تبلیغاتی را برای یک مجموعه می توان خریداری کرد، صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

راه‌ های خرید گیفت تبلیغاتی سازمانی

اول از همه بگوییم که بسیاری از مردم فکر می کنند، گیفت تبلیغاتی سازمانی فقط مخصوص کارمندان و پرسنل یک سازمان است ولی این طور نیست؛ گیفت سازمانی می تواند برای افراد بیرون از سازمان نیز مورد استفاده قرار گیرد و آن ها را به استفاده از کالا یا خدمات کسب و کار ما دعوت کند.

یکی از مهم ترین کاربرد های هدایای سازمانی ویژه افراد درون سازمان است که اگر یک مدیر کسب و کار بتواند همین مورد را به خوبی اجرا کند دیگر کار تمام است و تقریبا بیش از نیمی از راه موفقیت هموار می شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور یک گیفت سازمانی منحصر به فرد و نتیجه بخش خریداری کنید.

انتخاب صحیح گیفت تبلیغاتی

اگر در انتخاب گیفت سازمانی دقت نشود، نه تنها نتیجه جذابی به ارمغان نمی آورد، بلکه شاید نتیجه عکس حاصل شود و کسب وکار را چند پله به براند.

  • گیفت تبلیغاتی باید کاربردی باشد.

اولین موردی که در خرید هر گونه هدیه ای از جمله هدیه تبلیغاتی سازمانی باید در نظر گرفته شود این است که باید کاربردی و به درد بخور باشند؛ بنابراین توصیه می شود که در صورتی که امکان داشته باشد، در ابتدای کار به سمت گیفت های کاربردی بروید و پیام کسب وکار خود را به شکل نامحسوسی به مخاطبان خود القا کنید و بعدها از گیفت های تزئینی و دکوری نیز استفاده کنید.

بنابراین بهتر است گیفت سازمانی را کاربردی انتخاب کنید و به گونه ای باشد تا جلوی چشم مخاطب باشد مثلا یک شی ء دکوری یا یک وسیله کاربردی تا چند سال می تواند جلوی چشم مخاطبان باشد و  مخاطبان شما با هر بار دیدن یا استفاده کردن از آن، نام برند شما را هم یه یاد بیاورند و اگر چنین اتفاقی بیفتد، فوق العاده است زیرا احتمال این که به زودی از شما خرید و یا از خدمات شما استفاده کند، بیشتر می شود.

هم چنین اگر به اندازه کافی خلاق نیستید و توانایی انتخاب صحیح گیفت تبلیغاتی سازمانی خود را ندارید، نگران نباشید زیرا موسسات و شرکت هایی نظیر آرا هنر هستند که از پیش فکر همه چیز را کرده اند و ده ها گیفت تبلیغاتی کاربردی، دکوری و ... را تهیه کرده اند و شما با خیال راحت هم می توانید با آن ها مشاوره کنید و هم این که از پک های تبلیغاتی آن ها خریداری کنید.

  • باید مخاطبان خود را بشناسید.

اصل مهم انتخاب صحیح گیفت سازمانی، مخاطب شناسی است. شما باید بدانید که به چه کسی می خواهید هدیه بدهید و سلیقه و علایق شخصی او را بدانید؛ به عبارت دیگر، اگر تاکنون مخاطب شناسی درستی انجام نداده اید، اصلا برای خرید هدیه خاص سازمانی اقدام نکنید چون آن چنان نتیجه ای برای شما نخواهد داشت، ولی در صورتی که به خوبی مخاطب شناسی انجام داده اید و هدیه مناسبی را طراحی و سفارشی سازی کرده اید، مطمئن باشید که معجزه ای برای کسب وکار شما در راه خواهد بود.

شاید مخاطب شناسی زمان زیادی از شما بگیرد ، ولی باید بدانید که ارزشش را دارد و این وقتی که صرف می کنید بیش از آنچه فکرش را بکنید به شما سود می رساند. پس نگران این وقت و هزینه نباشید و با خیال راحت به انجام دقیق مخاطب شناسی ادامه دهید و امید داشته باشید که کسب و کار شما از رکود نجات پیدا خواهید کرد و روزهای خوب فرا می رسد. در واقع هر چه هدیه تبلیغاتی شما، باب میل مخاطب باشد ، نتیجه فوق العاده تر خواهد بود.

شاید در دسته بندی هایی که انجام می دهید، فقط کارمندان را به جایگاه ها و جنسیت های آن ها تقسیم کرده باشید ولی باید بگوییم که این کافی نیست و حتما به جزئیات بیشتری باید توجه کنید، به عنوان مثال خانم ها را به دسته بندی های کوچک تر همچون خانم های تازه عروس ، خانم های مجرد ، خانم های بچه دار و… تقسیم کنید و برای هر یک گیفت تبلیغاتی سازمانی مخصوص به خود طراحی و به آن ها عرضه کنید.

گیفت سازمانی

  • گیفت تبلیغاتی سازمانی باید بسته بندی فاخر داشته باشد.

دیگر زمان اهمیت ندادن به بسته بندی گیفت های تبلیغاتی گذشته است؛ امروزه دیگر بسته بندی هدایای شما اگر به اندازه خود هدیه مهم نباشند؛ اهمیت کمتری نخواهند داشت؛ بنابراین این موضوع را جدی بگیرید.

  • گیفت تبلیغاتی سازمانی را سفارشی سازی کنید.

بسیاری از شرکت ها و موسساتی که گیفت های تبلیغاتی عرضه می کنند، همچون شرکت آرا هنر این قابلیت را دارند که گیفت های تبلیغاتی را برای شما سفارشی سازی کنند؛ به این معنی که شما می توانید به این شرکت ها بگویید که در بسته های هدیه چه اقلامی را قرار دهند و هم چنین هر نوع متن، نوشته، شعار یا لوگویی که شما بخواهید را بر روی جعبه هدیه یا خود هدیه برای شما هک کنند.

در ادامه به چند گیفت تبلیغاتی مناسبتی اشاره خواهیم کرد:

بسته شکلات خوری و شیرینی خوری فیروزه کوب

فیروزه کوبی یک هدیه مناسب برای مدیران و مهمان‌های خارجی است. این بسته چشم نواز که می‌تواند یادگاری مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهید همیشه به یاد شما باشند.

این هدیه سازمانی و مدیریتی در یک بسته بندی چوبی که به زیبایی این هدیه می‌افزاید به شما ارائه خواهد شد. صنایع دستی به ویژه فیروزه کوبی همیشه یک هدیه مناسب و زیبا برای شماست و هیچگاه نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

بسته شکلات خوری و شیرینی خوری فیروزه کوب

بسته گرد سوز و کاسه مینا روی سفال، پارچه قلمکار

از دیگر هدایای جذاب، صنایع دستی به عنوان گیفت‌های سازمانی است. در این بسته ویژه از هنر میناکاری روی سفال استفاده شده است. علاوه بر این هنر قلمکار نیز در این گیفت قابل مشاهده است. همه این موارد در کنار یکدیگر با نظم و ترتیب در یک بسته‌بندی مقوایی ویژه قرار گرفته‌اند.

بسته درنگ

درنگ یک بسته روی میزی جالب برای میز کار شما در خانه و هدیه مناسب برای تشکر و قدردانی است. درنگ سه جعبه چوبی زیبا دارد که درآنها به ترتیب دم نوش، نبات مایع و پد الکلی قرار داده ایم. مهم ترین ویژگی درنگ این است که باعث می شود دوستان و آشنایان که از شما درنگ را هدیه گرفته اند، همیشه به یاد شما باشند.

سخن پایانی

خرید گیفت تبلیغاتی برای کارکنان و پرسنل مجموعه های مختلف تجاری، صنعتی، تولیدی و ... به همان اندازه حائز اهمیت است که شما باید برای مشتریان خود هدایای تبلیغاتی تهیه کنید.

این کار در وهله اول باعث می شود که کارمندان نسبتاً به محل کار خود احساس عرق و صمیمیت بیشتری پیدا کنند و متعاقب آن بهره وری آن ها افزایش خواهد یافت که در نهایت به نفع کسب و کارهای مختلف است.