تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3405964
شناسه : 3405964
تاریخ :
ساماندهی گلزار شهدای اردبیل انجام می‌شود اقتصاد ایران: شهردار اردبیل از ساماندهی گلزار شهدا در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان خبر داد‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری صبح امروز در شورای سیاست‌گذاری آرامستان‌های شهر اردبیل با اشاره به ضرورت ساماندهی آرامستان‌های شهر، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده شهدا و با توجه به اینکه شهرداری اردبیل در کمیسیون فرهنگی و فضاسازی کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل حضور دارد، مرمت و بهسازی قبور شهدا با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، گلزار شهدا را ساماندهی کنیم چراکه یکی از مطالبات مردم و خانواده‌های بزرگوار شهدا بهسازی وساماندهی گلزار شهدای والامقام است. 

صفری با بیان اینکه در نظر داریم تا مزار مشاهیر و مفاخر را نیز ساماندهی و زیباسازی کنیم، گفت: آئین‌نامه شناساسی و انتخاب مفاخر فرهنگی، علمی و هنری تدوین و بعد از اتمام جهت تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل مطرح می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به وضعیت کلی آرامستان‌های سطح شهر اردبیل و ساماندهی تمامی قبور به مرور زمان، تصریح کرد: همچنین آرامستان‌هایی که وضعیت بصری نامطلوبی دارند، در اولویت ساماندهی و بازسازی سازمان آرمستان‌ها قرار می‌گیرند. 

صفری همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب دیوار، ورودی و فضای داخلی برخی از آرامستان‌ها، بیان کرد: زیبا سازی محیط داخلی و همچنین دیوارکشی اصولی باید مدنظر سازمان آرامستان‌ها باشد، همچنین توسعه فضای سبز، کاشت گل و درختچه باید در اولویت قرار گیرد.

پایان پیام/ ۳۷۳۷/