تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3405952
شناسه : 3405952
تاریخ :
واکنش متولیان آشوب به اعدام یک اغتشاشگر چه بود؟/ نشانه‌های ناامیدی از براندازی در رسانه‌های ضدانقلاب اقتصاد ایران: بعد از اجرای حکم اعدام یکی از لیدرهای اغتشاشات و‌آشوب‌های اخیر و کسی که با سلاح سرد به مردم و ماموران امنیتی حمله کرده، رسانه‌های معاند فارسی‌زبان همانند همیشه سعی کردند افکار عمومی را از اصل ماجرا منحرف کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در ناآرامی‌های اخیر و در سومین روز از مهرماه سال جاری، عده‌ای با بستن خیابان ستارخان تهران در بین مردم رعب و وحشت ایجاد کردند که آشوبگری این افراد به سرعت در رسانه‌های معاند فارسی زبان منتشر شد.

محسن شکاری که بود؟

محسن شکاری نام فردی بود که در حادثه آن روز، لیدری و نقش اصلی ایجاد آشوب را بر عهده داشت. آنگونه که این لیدر گفته، وی به همراه فردی درشت هیکل با نام علی، تقاطع خیابان بهبودی واقع در منطقه ستارخان تهران را بسته و با تهدید رانندگانی که در خیابان بودند آن ها را مجبور کرده از خودروهایشان پیاده شده و علیه نظام شعار دهند.

یکی از شاکیان و شاهدان این ماجرا که در صحنه حادثه حاضر بوده ماجرا را اینگونه شرح می‌دهد: مردم خیلی ترسیده بودند. حدود 150 ماشین در ترافیک گیر کرده بودند و در همان اوضاع متهم با قمه‌ای که در دست داشت، در وسط خیابان ایستاد و اجازه عبور به هیچکسی را نمی‌داد.

شاکی در ادامه می‌گوید: از موتور پیاده شدم و به او گفتم داری چه کار میکنی؟ که به من حمله کرد و  قصد داشت ضرباتی را با قمه به من بزند که یک بار قمه را به سمت من زد ولی به من برخورد نکرد اما برای دفعه دوم، ضربه قمه به کتف من برخورد کرد.

 

 

شکاری بعد از دستگیری در اعترافاتش می‌گوید که در گذشته مصرف مواد مخدر داشته و اهل بازی‌های جنایی کامپیوتری بوده و سلاح و چاقو را به همان طریق که در بازی استفاده می‌شده، در خیابان به دست گرفته و علیه مردم و ماموران اقدام کرده‌‌است.

 

 

 پس از برگزاری جلسات دادگاه و مشخص شدن اقدامات جنون آمیز و جنایی محسن شکاری و اعترافات خودش مبنی بر اینکه از ابتدای شروع ناآرامی‌ها در آشوب‌ها و درگیری‌های خیابانی حضور داشته و با سلاح سرد به مردم و ماموران امنیتی حمله کرده، حکم اعدام وی توسط دادگاه انقلاب، صبح امروز (پنجشنبه)‌ اجرا شد.

 

نشانه‌های ناامیدی و یاس در رسانه‌های ضدانقلاب 

پس از اجرای این حکم، نحوه مواجهه و سیاست خبری رسانه‌های ضدایرانی و ضدانقلاب مانند همیشه خط فریب دادن اذهان عمومی نسبت به ماجرای اصلی و جنایتی که رخ داده را پیش گرفته و تلاش کردند فردی که به دنبال ایجاد ناامنی بوده و به مردم و ماموران حمله کرده را بی‌گناه نشان داده و افکار عمومی را از ماجرای اصلی دور کنند.

 

نکته قابل توجه در تولیدات رسانه‌های ضدایرانی در این رابطه این است که به هیچ عنوان خبری از قمه‌کشی و تهدید مردم توسط این فرد را در رسانه‌های خود نمی‌آورند و از مهم‌‌تر نسبت به آشوب‌های داخل ایران ناامید شده و با پرداختن به موضوعات فرعی و دروغ، به نوعی دست و پا زده تا خود و اهدافشان را شکست خورده نشان ندهند.

پایان پیام/