تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3405012
شناسه : 3405012
تاریخ :
درخواست استاندار برای برآورده کردن آرزوی مادر یک شهید اقتصاد ایران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مارگون بدترین راه‌های روستایی در این استان را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عابد محمدی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول راه‌های استان ۶ هزار و ۴۰ کیلومتر است که حدود ۴ هزار کیلومتر راه روستایی است که ۸۰ درصد راه‌های استان روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو هزار کیلومتر راه روستایی خاکی است، گفت: ۵۰۰ کیلومتر روستاها بالای ۲۰ خانوار است که ۱۰۰ کیلومتر در سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: بدترین وضعیت راه‌های روستایی استان در مارگون هستند و چند روستای محروم از جاده داریم، ضمن اینکه مسیر برخی روستاها در فصل بارش برف و باران مسدود می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پل شهید طیب به طول ۱۶۰ متر ظرف یک ماه آینده آماده افتتاح و مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

در ادامه این نشست استاندار خطاب به مدیرکل راهداری گفت: احداث پل جلاله بر روی رودخانه خرسان برای ما خائز اهمیت است و در این خصوص کاری کنید.

سید علی احمدزاده خطاب به مدیرکل راهداری گفت: قول دهید در کمترین زمان مسیر منتهی به قبر مطهر شهید نوری در روستای گرک شهرستان لنده آسفالت شود تا آرزوی مادر این شهید محقق و وی بتواند به زیارت مزار فرزندش برود‌.

انتهای خبر/