تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3404682
شناسه : 3404682
تاریخ :
کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در دام پلیس اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک نفر که 20 میلیارد تومان از 17 شهروند چابهاری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد و گفت: این کلاهبرداری تحت عنوان ادوات کشاورزی بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت شهروندان درخصوص کلاهبرداری در سطح شهرستان چابهار از طریق قول خرید آلات کشاورزی به 17 نفر از مردم و گرفتن وجه نقد، بنا به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با رصدهای اطلاعاتی و پلیسی و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی دستگیر شد.

سردار قنبری گفت: متهم دستگیر شده با اقرار به 20 میلیارد تومان کلاهبرداری از شهروندان، با ایجاد طرح دوستی و رفاقت اقدام به کلاهبرداری از طریق قول خرید آلات کشاورزی و گرفتن وجه نقد می کرده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۱۳۹