تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3403141
شناسه : 3403141
تاریخ :
حوزه صمت کشور نیاز به تحول و ریل‌گذاری جدید دارد اقتصاد ایران: مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزراتی وزارت صمت با تاکید بر اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور نیاز به تحول و ریل‌گذاری جدید دارد، گفت: مجموعه وزارتخانه در این حوزه برنامه مشخصی دارد که از جمله آن‌ها پررنگ شدن نقش استان‌ها در برنامه‌ریزی‌ها است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهاب جنابی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تجلیل از اقدامات انجام شده در این حوزه توسط زیرمجموعه‌ها اظهار کرد: هر چند این اقدامات قابل توجه است، ولی باوضعیت مطلوب فاصله داریم.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزراتی وزارت صمت با تاکید بر اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور نیاز به تحول و ریل‌گذاری جدید دارد، افزود: مجموعه وزارتخانه در این حوزه برنامه مشخصی دارد که از جمله آن‌ها پررنگ شدن نقش استان‌ها در برنامه‌ریزی‌ها است.

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت برنامه‌های اعلامی در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در واقع ادارات کل استان‌ها، نوک پیکان خدمتگزاری هستند و دغدغه اینجاست که این بخش باید خود را مسؤول پاسخگویی بداند حتی اگر وظیفه آن‌ها نباشد.

جنابی به قابل توجه بودن فعالیت صنایع در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: اما حوزه معدن استان نیاز به توجه بیش از بیش دارد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزراتی وزارت صمت با تاکید بر افق امید بخش حوزه صنعت، معدن و تجارت در سطح کشور افزود: نیروی انسانی متخصص مهم‌ترین سرمایه این حوزه است که باید استفاده بهینه از آن شود.

همچنین رئیس اتاق معدن استان زنجان در این آئین با تکریم از اقدامات انجام شده در دوره ریاست فغفوری گفت: وی پاسخ درخواست‌های غیرقانونی ما را با مواد و تبصره‌های قانونی داده و ما را مجاب می‌کرد.

سجاد نباتچیان به جابه‌جایی نقش صنعت و کشاورزی در سرانه اقتصادی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: بعد از مدت‌ها مطالعه ثابت شد که تنها راه توسعه استان استقرار صنایع است که بالاخره عملیاتی شد.

پایان پیام/73004