تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3401540
شناسه : 3401540
تاریخ :
زنگ تفریحِ رادیو سلامت و یک اتفاق ویژه اقتصاد ایران: صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت از برنامه ویژه «زنگ تفریح رادیو سلامت» یاد کرد و همچنین به ویژه برنامه‌های روز پرستار اشاره کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  برنامه «تو جان آفتابی» به تهیه‌کنندگی «ملیحه کاظمی»، سردبیری «زهرا حاجی‌زاده» و اجرای «سیما رستگاران» روز چهارشنبه نهم آذر ماه، از ساعت 17 به مدت 120 دقیقه و با حضور عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت به موضوع «قدردانی از جامعه پرستاری» خواهد پرداخت. این برنامه کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که قصد دارد مخاطبان شبکه را هرچه بیشتر با خدمات پرستاران، این قشر شریف و ایثارگر آشنا سازد و از بخش‌های متنوعی چون گفت‌وگو با پرستاران جهادگر، گزارش مردمی، طنز، نمایش، تاریخچه پرستاری، خاطرات پرستاران و ... تشکیل شده است.

همچنین، در برنامه «خونه زندگی» گروه خانواده رادیو سلامت که به تهیه‌کنندگی «مسعود حسنی» و اجرای «مسعود خواجه وند» و «سعیده فرضی» روی آنتن می‌رود، چهارشنبه از ساعت 10:30 به موضوع «ویژگی‌های افراد حساس چیست؟» پرداخته می‌شود. برنامه خونه زندگی با ساختار نمایشی و با رویکرد ارشادی، تربیتی و آموزشی و با هدف تحکیم بنیان خانواده و با محوریت موضوعی آموزش مهارت‌های زندگی، همسرداری، فرزندپروری، مدیریت اقتصاد خانواده، و فرزندآوری به صورت زنده هر روز به غیر از جمعه‌ها از ساعت 10:30 تا 11:30 تهیه و پخش می‌شود.

صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت در کنار تشریح این ویژه برنامه‌ها درباره اتفاق ویژه در این شبکه رادیویی گفت: برنامه‌ای به عنوان "زنگ تفریح در رادیو سلامت" است که ساعت 20:55 برای دبستانی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و تا مقطع ششم با همکاری آموزش و پرورش در حال پخش است. در حقیقت برنامه‌ای است که برای اولین بار توسط رادیو در مدارس شنیده می‌شود.

او همچنین در خصوص مطالبه‌گری حق و حقوق پرستاران به این نکته اشاره کرد: خوشبختانه اقداماتی هرچند کوتاه انجام دادیم اما این جریان‌هایی نیست که به راحتی از کنارشان بگذریم و تمام شود. بارها در این مسیر قدم برداشتیم، چون کادر درمان اعم از پرستار و پزشک در حوزه درمان مؤثرند و باید به حقوق‌شان رسیدگی شود. در حقیقت ما نقش مطالبه‌گر رسانه‌ای را بارها ایفا کرده‌ایم و آنچه که درخواست داشتند را در رادیو سلامت طرح کردیم و مطالبه‌گری‌اش را داشته‌ایم.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت را می توانید از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز صدای دانش، نشاط و آرامش بشنوید.

انتهای پیام/