تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3401438
شناسه : 3401438
تاریخ :
دروغ پردازی اینترنشنالی ها به کرمان رسید/ همسر خانم لری: خدا لعنت شان کند، آن‌ها را نمی‌بخشیم اقتصاد ایران: دروغ پردازی و دروغگویی اینترنشنالی ها این بار به کرمان رسید، نوشتند مدیر مدرسه ای در کرمان به دلیل اینکه لیست دانش آموزان متحصن را به مقامات امنیتی نداد اخراج و سپس به دلیل حملات عصبی و روحی جان باخته است!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دروغ پردازی و دروغگویی اینترنشنالی ها این بار به کرمان رسید، نوشتند مدیر مدرسه ای در کرمان به دلیل اینکه لیست دانش آموزان متحصن را به مقامات امنیتی نداد اخراج و سپس به دلیل حملات عصبی و روحی جان باخته است.

اما آن مدیر مدرسه کیست؟
شخصی که شاید همه کرمانی ها او را می شناسند، خانم زهرا لری کسی که جزو نیروهای انقلابی کرمان و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی بود و ارادت خاصی به حضرت آقا داشت و در عشق و علاقه به ایشان زبانزد بود.

او چندین دوره عضو شورای شهر کرمان بود، خوشنام و متعهد، چهره ای ارزشمند که سال ها کرمان از تلاش او در عرصه های مختلف استفاده کرد، کرمانیان زهرا را بانوی مهربان و اخلاق مدار می دانستند و به او اعتماد داشتند.

درگذشت این چهره فرهنگی و خدوم برای مردم کرمان ناباورانه بود، اما با انتشار خبر رسانه سعودی در فضای مجازی باز دیگر وارد شوک شدند.

با همسر ایشان آقای مهندس برف زاده صحبت کردیم، وقتی شنید با عصبانیت گفت: خدا لعنتشان کند که با عزت مردم بازی می کنند، آنها آبروی مردم را کف دستشان گرفته و نگران چیزی هم نیستند.

وی به حضور ۱۶ ساله خانم لری در شورای شهر کرمان اشاره کرد و عنوان داشت: او دو دوره عضو کمیسیون فرهنگی و همین طور مسوول بسیج دبیرستان شایسته و عضو بسیج اساتید بود.

برف زاده علت درگذشت خانم لری را عارضه ریوی دانست و عنوان کرد: همسرم بیمار بود، این اواخر بیماریش شدت گرفت، ده روز از مدرسه مرخصی گرفت که در همین مدت هم درگذشت.

وی ادامه داد: البته او به علت کسالتی که داشت از مسوولان مدرسه خواسته بود تا فرد دیگری را به جای خود بگذارند.

وی ابراز داشت: مردم کرمان مردمی فرهیخته هستند، آنها به هر حرفی که مننتشر شد گوش نمی کنند، مردم کرمان زهرای زحمت کش و غیور را می شناسند، او افتخار می کرد جزو لیست انقلابیون باشد و در همین لیست هم قرار گرفت و رای آورد.

وی به فعالیت فرهنگی خانم لری پرداخت و خاطرنشان کرد: یک گروه جهادی داشت، به روستاهای اطراف سر می‌زد و مشکلات شان را برطرف می کرد، او از دانش‌آموزان کم بضاعت شهریه نمی گرفت، حالا هم گروه های مختلف برای عرض تسلیت می آیند و می گویند مادرمان را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: او به شدت انقلابی بود، هر وقت حضرت آقا سخنرانی داشت، همه خانواده را جمع می کرد و جلوی تلویزیون می نشاند، حتی همین روزها هم با سختی سخنرانی حضرت آقا را تا آخر گوش کرد، همیشه به ایشان می گفت رهبر حکیم.

وی عنوان کرد: ما این رسانه ها را نمی بخشیم، آنها را به دستان بریده حضرت ابوالفضل (ع) واگذار می کنیم.

ما این رسانه ها را نمی بخشیم، آنها را به دستان بریده حضرت ابوالفضل (ع) واگذار می‌کنیم

 

وی با ابراز ناراحتی شدید از اقدام این شبکه لندن نشین، کلمه به کلمه آن خبر را تکذیب کرد و گفت: آن مرحومه هیچگاه بحثی در مورد عزل و یا برکناری خود مطرح نکرده است، ما در داغ این مصیبت می سوزیم، چرا نمک به زخم ما می‌ریزند.

نمی دانیم این دروغ پردازی ها از کجا نشأت می گیرد، شاید دلیل آن را بتوانیم در نام خانوادگی خانم زهرا لری جست و جو کنیم که برایشان استفاده ابزاری دارد، اما بدانند این بانوی شریف از این بحث ها جداست.

پایان پیام/