تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3398112
شناسه : 3398112
تاریخ :
شهرک طالقانی ماهشهر ۲۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اقتصاد ایران: اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شهرک طالقانی در شهرستان ماهشهر به تنهایی ۲۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری ظهر امروز شنبه در یادواره ۲۵ شهید شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره‌ها ندارند چرا که طبق گفته خداوند زنده‌اند. این ماییم که به این مراسم نیاز داریم تا دروس آزادگی، ولایتمداری و شهادت در راه اسلام را از آنها بیاموزیم.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرک طالقانی به تنهایی ۲۵ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، افزود: مردم همیشه پایبندی به اسلام، اهل بیت و انقلاب را در عمل ثابت کرده‌اند و تنها راه قدردانی از مردم این است که مسئولان در همه عرصه‌ها با خدمت شبانه روزی، مشکلاتشان را رفع کنند.

آیت الله حیدری بر نقش کلیدی بسیج در کنترل اغتشاشات اخیر تاکید کرد و گفت: ایران اگر بخواهد، می‌تواند همه این اغتشاشات را در حداقل زمان خاتمه دهد و اگر تاکنون با ملایمت و رأفت برخورد کرده برای این بوده تا جوانانی که فریب فضاهای مجازی را خورده‌اند، مسیرشان را از منافقان، ضد انقلاب، جدایی طلبان و تروریستان جدا کنند.