تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3396766
شناسه : 3396766
تاریخ :
اجرای ۹۰ کیلومتر خط انتقال آب در هیرمند/ ۱۸ روستا آب‌رسانی شد اقتصاد ایران: زاهدان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا با اشاره به اجرای ۹۰ کیلومتر خط انتقال آب در هیرمند، از آب‌رسانی به ۱۸ روستا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان روز پنج شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان به خبرنگاران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقرار در ۲۷۰ نقطه از کشور به خدمات رسانی به مردم مشغول است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه مسئولیت دفاعی و امنیتی در حوزه مرزهای کشور را دارد، در حوزه کمک به مردم و استفاده از تجهیزات ارتش برای کمک در بحران‌ها نیز فعال بوده و این موضوع اولویت اول ماست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا یادآور شد: در شمال استان سیستان و بلوچستان و منطقه هیرمند نیز سال گذشته حدود ۹۰ کیلومتر خطوط آبرسانی برای ۱۸ روستا در منطقه اجرایی شده است.

غلامعلیان بیان کرد: آبرسانی حتی به احشام مردم منطقه نیز توسط ارتش صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همچنین احداث بیمارستان‌های حاد تنفسی در منطقه داشتیم، افزود: در اوج بیماری کرونا تیم‌های پزشکی خودمان را به این منطقه گسیل کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا با اشاره به اعزام امکانات ارتش برای مقابله با سیل از جمله سیلاب تابستان امسال در سیستان و بلوچستان یادآور شد: مردم مطمئن باشند ارتش با تمام توان در خدمت آنها است.