تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزشی
لینک : econews.ir/5x3396659
شناسه : 3396659
تاریخ :
تلخ ترین شکست دوران معاصر آرژانتین/ عربستان قطعا صعود خواهد کرد اقتصاد ایران: خبرنگار روزنامه ورزشی اولی آرژانتین معتقد است شکست برابر تیم ملی فوتبال عربستان تلخ ترین شکست دوران معاصر این تیم به شمار می رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اریل کریستوالو خبرنگار روزنامه ورزشی اولی که به منظور پوشش رقابت های جام جهانی راهی قطر شده در خصوص شکست این تیم مقابل عربستان در اولین بازی جام در گفت و گو با روزنامه الریاضیه گفت: این شکست قابل انتظار نبود آن هم در شرایطی که تیم ما در 36 بازی پیاپی گذشته خودش شکستی را تجربه نکرده بود.

وی ادامه داد: در طرف مقابل عربستان تیم بسیار زیرکی بود. با بازیکنانی باهوش هرچند عامل اصلی این نتیجه مربی آنها بود که یک ترکیب منسجم و هماهنگ را انتخاب کرد. من از تیم عربستان شناخت خوبی داشتم. هروه رنارد فاصله خطوط را کم کرد و آرژانتین را بارها در تله آفساید گرفتار کرد. بازیکنان عربستان از کمترین فرصت هایی که داشتند به بهترین شکل استفاده کردند. پیروزی عربستان قابل انتظار نبود اما آنها شایستگی این نتیجه را داشتند.

کریستوالو همچنین باور دارد عربستان قطعا از این گروه صعود خواهد کرد و در این مورد می گوید: مطمئن هستم که این تیم صعود می کند چرا که می خواهند ثابت کنند شکست آرژانتین اتفاقی نبود و حاصل ساختن یک تیم قدرتمند و مدعی بود. بازیکنانی مثل سالم الدوساری و صالح الشهری این نتیجه را رقم زدند.

خبرنگار آرژانتینی اضافه کرد: شکست سختی را در اولین بازی تجربه کردیم خصوصا برای مسی که پنجمین و آخرین جام جهانی خودش را تجربه می کند. موقعیت بسیار سختی است و انتظار چنین شرایطی را نداشتیم. باید از این وضعیت ناامید کننده خارج شویم. به نظرم این تلخ ترین شکست آرژانتین در دوران معاصر است شاید در کنار شکست مقابل کامرون در آغاز جام 1990 تیمی که مدافع عنوان قهرمانی بود.