تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3396190
شناسه : 3396190
تاریخ :
فروش نقدی کشنده شاکمن آرین دیزل آغاز شد ( تعداد محدود) اقتصاد ایران: عصر خودرو- کشنده شاکمن یکی از جدیدترین کشنده‌های بازار خودرو است که توسط یکی از معتبرترین تولید کنندگان خودروهای سنگین به نام "آرین دیزل" در ایران در حال تولید است و به واسطه‌ی امکانات و تجهیزات منحصر به فردی که دارد، انتظار می‌رود در زمره‌ی یکی از موفق‌ترین خودروهای سنگین قرار بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

معرفی کشنده شاکمن آرین دیزل

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کشنده شاکمن یکی از جدیدترین کشنده‌های بازار خودرو‌ است که توسط یکی از معتبرترین تولید کنندگان خودروهای سنگین به نام "آرین دیزل" در ایران در حال تولید است و به واسطه‌ی امکانات و تجهیزات منحصر به فردی که دارد، انتظار می‌رود در زمره‌ی یکی از موفق‌ترین خودروهای سنگین قرار بگیرد.

معرفی شرکت آرین دیزل، تولید کننده کشنده شاکمن

شرکت آرین دیزل، یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروهای سنگین در کشور است که تاکنون با تولید محصولات با کیفیتی اعم از کامیون، کشنده و کامیونت جک ارائه قیمت مقرون به صرفه در زمره تولید کنندگان برتر قرار گرفته است.

آرین دیزل به تازگی از یکی از جدیدترین محصول خود با نام کشنده شاکمن که از نظر کیفی و قیمت بر سایر محصولات بازار برتری دارد، رونمایی کرده است.

مشخصات فنی کامیون کشنده شاکمن

موتور

کلاچ

گیربکس

سیستم تعلیق

ریش تریلی

سیستم فرمان

سیستم ترمز

سیستم های ایمنی و کمکی ترمز

مخزن سوخت

سایز تایز

سیستم الکتریکی

موتور کشنده شاکمن

موتور کامیون کشنده شاکمن از نوع کمنز، دیزل 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ با خنک کاری آب، مجهز به توربوشارژر، محصول شرکت HOLSET و اینترکولر می‌باشد. موتور این کشنده در حال حاضر یکی از قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین موتورهایی است که در ساخت این نوع خودرو بکار رفته است. به نحوی که کشنده شاکمن، با این موتور می‌تواند برای طولانی مدت و بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد.

در خصوص قدرت موتور کشنده شاکمن باید گفت این کشنده قادر به تولید 520 اسب بخار و حدود 2500 نیوتن متر گشتاور می‌باشد که با برخورداری از چنین قدرتی می‌توان گفت یکی از قدرتمند ترین کشنده های موجود در دنیا شناخته شده است. بطوریکه بسیاری از کامیون داران برای انجام فعالیت هایی مانند حمل بار و جا به جایی کالاهای خود از کشنده شاکمن بهره می‌گیرند.

حجم موتور این نوع کشنده حدود 13 لیتر است که برای این مدل کشنده حجم قابل توجهی و خوبی خواهد بود. همچنین استاندارد آلایندگی کشنده شاکمن یورو 5 بوده که به نسبت سایر خودروهای سنگین استاندارد آلایندگی خوبی دارد و این موضوع موجب شده کیفیت این کشنده به طرز چشمگیری افزایش یابد.

گیربکس کشنده شاکمن آرین دیزل

مدل گیربکس کشنده شاکمن از نوع اتوماتیک AMT است و گیربکسی که برای ساخت این نوع کشنده استفاده شده است از نوع فست 12 سرعته اتوماتیک مجهز به اینتاردر است. گیربکس اتوماتیک برای اولین بار در ساخت کشنده آرین دیزل استفاده شده است؛ ازاینرو انتظار می‌رود که کامیون شاکمن، در مقایسه با سایر خودروهای سنگین طرفداران ویژه ای را به خود جلب نماید.

امکانات و تجهیزات کشنده شاکمن X5000

نمای داخلی کشنده شاکمن و ابعاد شاسی

در مورد ابعاد شاسی این کشنده باید گفت عرض شاسی از جلو 940 میلیمتر، عرض شاسی از عقب 850 میلیمتر، ارتفاع ناودانی 285 میلیمتر و ضخامت شاسی 8 میلیمتر است. نمای داخلی کشنده شاکمن به گونه ای طراحی شده است که نهایت آسایش و راحتی را برای سرنشینان و راننده فراهم می‌کند. به نحوی که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای فعالیت های سنگین خود از این کشنده قدرتمند بهره بگیرند.

کشنده شاکمن آرین دیزل با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

قیمت خودروهای سنگین براساس فاکتورهای متفاوتی از جمله متریال مصرفی برای ساخت خودرو و آپشن‌هایی که برای خودرو در نظر گرفته می‌شود، تعیین می‌شود. قیمت کشنده شاکمن X5000 با توجه به این موضوع که این نوع کشنده قابلیت تجهیز به آپشن‌های مختلف را دارد و می‌توان از متریال قابل سفارش توسط مشتری برای ساخت این کشنده استفاده کرد، تعیین می‌شود.

با توجه به این نکته که کشنده شاکمن از نمای داخلی بسیار زیبا، موتور و گیربکسی بسیار قدرتمند برخوردار است، توانسته در مدت کوتاهی که از تولید آن می‌گذرد طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و به تولید انبوه برسد. به منظور رفاه و جلب رضایت مشتریان کشنده شاکمن آرین دیزل به صورت اقساطی نیز به فروش می‌رسد. البته کشنده شاکمن به صورت نقدی هم قابل فروش است.

ثبت نام کشنده شاکمن

جهت اطلاع بیشتر در مورد ثبت نام کشنده شاکمن می‌توانید از طریق شماره‌های ذکر شده با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها در این خصوص راهنمایی بخواهید. خودروهای سنگین عمدتا دارای کاتالوگ‌هایی هستند که در آن تمامی مشخصات فنی شامل موتور، گیربکس، امکانات و تجهیزات به صورت کامل درج شده است.

برای دریافت کاتالوگ کشنده شاکمن، مشخصات فنی شاکمن، نحوه خرید و قیمت کشنده شاکمن و اطلاعات بیشتر در زمینه کشنده شاکمن اقساطی می‌توانید به وبسایت "https://jac-trucks.com" مراجعه نمایید و یا از کارشناسان شرکت آرین دیزل در این رابطه راهنمایی بخواهید.

لازم به ذکر است که به تازگی با توجه به استقبال گسترده‌ای که از این کشنده توسط مشتریان به عمل آمده است، ثبت نام کشنده شاکمن به صورت نقدی آغاز شده است. شرایطی که برای فروش این کشنده در نظر گرفته شده است به صورت تحویل فوری خواهد بود. لذا آن دسته از افرادی که علاقمند به این کشنده هستند، می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید کامیون کشنده شاکمن اقدام نمایند. مشتریان عزیز دقت نمایید که فروش نقدی کشنده شاکمن به تعداد محدود و در مدت زمان محدود انجام می‌شود.

شماره های تماس

                            021-48000990 ( 30 خط ویژه)

021-44030566

021-44032566