تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3392446
شناسه : 3392446
تاریخ :
اهل مماشات و سازش نیستیم اقتصاد ایران: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: ما اهل مماشات و سازش نیستیم، آرامش و امنیت مردم برایمان اهمیت فوق العاده دارد و اگر از سلاح استفاده نمی‌کنیم به واسطه جلوگیری از تلفات بسیار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا در مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی در منطقه در حال گسترش است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم ایران شرافت، بزرگی، عظمت و استقلال داد و شرایطی را ایجاد کرد که مردم ایران روی پای خودشان بایستند و این تفکر انقلابی روز به روز قوی‌تر و تاثیرگذارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در منطقه رشد یافته و مقابله با سلطه‌گران را به یک فرهنگ تبدیل کرده است، از این رو دشمن با حمایت و پشتیبانی در فضای مجازی و شبکه‎‌های اجتماعی به همراه نفاق، دروغ و دورنگی و پخش شایعه بین مردم به دنبال جبران مافات است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم حاضر نشدند با اغتشاشات همراه شوند و پایبند به اعتقادات و نظام هستند و اکنون با شهدا عهد می‌بندند که تا آخرین نفس بر این عهد خود با شهدای عاشورا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای امنیت و مدافع حرم باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان حرمت شکنی کرده و مردم و نیروهای فراجا را سوزانده و بسیجیان را قطعه قطعه کرده است، گفت: از دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی حراست خواهیم کرد که در این شرایط حساس پاسبانی می‌کنند تا خدشه‌ای به امنیت و نظام و مردم وارد نشود.

فدا بیان داشت: دشمن در حمله به حرکت اسلامی و حماس، جنگ نیابتی، جنگ بین شیعه و سنی و در کشاندن مردم ایران به میدان فتنه‌گری شکست خورده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برخی مسئولان متکی به میز مذاکره چهره واقعی دشمن را شناختند و دولت بدون توجه به تهدیدات آمریکا در مسیر استقلال و خودکفایی به سمت قطع دست چپاول‌گر دشمن در حرکت است.

وی تلاش دشمن را در ممانعت از پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی دانست و افزود: دشمن به دنبال شرایطی است که بتواند از رشد علمی ما جلوگیری کند تا نتوانیم بین ده کشور اول عرض اندام کنیم و به همین خاطر مراکز علمی ما را مورد هجمه قرار داد.

فدا عنوان کرد: اشخاصی که فریب خورده نظام هستند بدانند که با بی‌توجهی به اقدامات آنها به تقویت بنیادهای علمی و پیشرفت کشور ادامه می‌دهیم و با توجه به رشد و اختراعات ایران عوامل و مزدوران را سر جای خود می‌نشانینم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: آمریکا دچار شکست شده و دنبال حاشیه‌سازی برای نظام و درگیری داخلی است در حالی که ایران قوی و مقتدر است و ملت و رهبری بزرگ دارد، رهبری که شجاع و آگاه و دلیر و با خدا است و ملتی که ۴۳ سال در مقابل این هجمه‌ها ایستاده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ما اهل مماشات و سازش نیستیم و آرامش و امنیت مردم برایمان اهمیت فوق‌العاده دارد و اگر از سلاح استفاده نمی‌کنیم به واسطه جلوگیری از تلفات بسیار است و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و اطلاعاتی تمام ۶ نفر عاملان به شهادت رساندن شهدای امنیت شهرمان را دستگیر خواهیم کرد.

فدا عنوان کرد: انتظار داریم خواص و نخبگان کشورمان با موضع‌گیری درست و دقیق نسبت به برملا کردن توطئه دشمنان اقدام و روشن گری کنند.