تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3383424
شناسه : 3383424
تاریخ :
کاهلی دانشگاه ها در اجرای کرسی های آزاداندیشی اقتصاد ایران: بابلسر- رئیس بسیج اساتید مازندران برپایی کرسی های آزاداندیشی دانشجویی را مطالبه مهم مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: دانشگاه ها در اجرای این مطالبه کاهلی کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،حبیب الله حلیمی  با اشاره به اینکه دشمنان نقشه‌هایی برای دانشگاه‌ها کشیدند تا محیط و فضا را ناآرام کنند، افزود: با بهانه تراشی و دامن زدن برخی مسائل داخلی سعی کردند اهداف خود را پیش برند.

وی با اظهار اینکه دانشگاه مازندران دارای بیش از ۱۴ هزار دانشجو است، گفت: جهت دهنده مسائل اخیر در کشور و برخی دانشگاه‌ها دشمن است و وقتی بصیرت داشته باشیم و این مسئله را درک کنیم، همسویی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: اگر قرار حرف حقی گفته شود نباید از آن اراده باطل قلمداد کرد زیرا اراده باطل دشمن براندازی است و خوشبختانه در حال حاضر وضعیت دانشگاه‌ها آرام است.

حلیمی اجرای کرسی‌های آزاداندیشی را مطالبه مهم مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: متأسفانه دانشگاه‌ها در این زمینه کاهلی کردند و باید دانشجویان و اساتید در قالب این کرسی‌ها حرف‌ها را بزنند و مسئولان نیز به نقدها جواب دهند.