تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3380462
شناسه : 3380462
تاریخ :
پیش بینی کاهش دما و بارش برف و باران در ۱۶ استان تا آخر هفته اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش قابل توجه دما و بارش برف و باران برای برخی استا‌ن‌ها از جمله تهران هشدار خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، سواحل شمالی، ارتفاعات سمنان،‌خراسان شمال خراسان رضوی، ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش‌ بینی شده و دریای خزر مواج است.

بر اساس این گزارش در اردبیل،‌ ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود. در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌ شرق هرمزگان،‌ جنوب استان‌های کرمان،‌ فارس و بوشهر نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

فردا بارش‌ها در سواحل دریای خزر کاهش یافته و در استان‌های واقع در نوار شرقی ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید همراه با کاهش دما رخ می‌دهد که در برخی مناطق واقع در شمال شرق بارش‌ها به صورت برف خواهد بود. همچنین در استان‌های خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال هرمزگان،‌جنوب سیستان و بلوچستان، فارس و جنوب اصفهان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شد.

چهارشنبه در شمال غرب،‌ یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر افزایش ابر،‌ رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد. در اواخر وقت نیز در غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها آغاز می‌شود.

پنجشنبه در اکثر مناطق جو آرامی و در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی شده و جمعه با ورود سامانه بارشی، بارش‌ها در جنوب غرب و غرب آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام