تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3379571
شناسه : 3379571
تاریخ :
آسمان ۲۲ استان ایران تا آخر هفته بارانی و برفی است اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی با اعلام نفوذ سامانه بارشی از بارش برف و باران تا آخر هفته در ۲۲ استان خبر داد و نسبت به خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شرق اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران،‌ وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی شده و دریای خزر مواج خواهد بود. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های گیلان و غرب مازندران است.

بر اساس این گزارش در اردبیل، ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش‌ها به‌صورت برف بوده و در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و دوشنبه نیز این وضعیت در این مناطق ادامه داشته و بعدازظهر در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

سه‌شنبه بارش‌ها در سواحل شمالی کاهش یافته و در استان‌های واقع در نوار شرقی ابرناکی،‌ رگبار باران و وزش باد شدید همراه با کاهش دما روی می‌دهد و در برخی از مناطق شمال شرق و در آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و جنوب اصفهان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب، یزد، کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس،‌ بوشهر و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد. در اواخر وقت در غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها آغاز می‌شود. پنجشنبه در نیمه جنوبی جو آرام حاکم شده و در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام