تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3373613
شناسه : 3373613
تاریخ :
دستگیری قاتل و همدستش در شهرستان قیر و کارزین اقتصاد ایران: شیراز - فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از دستگیری یک قاتل به همراه همدستش در کمتر از ۲۴ ساعت بعد وقوع قتل خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قربانعلی روستا، گفت: روز هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیر وکارزین، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد ۱۵ و ۲۲ ساله با دو نفر (۲۵ و ۵۰ ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی قیر و کارزین با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان ۱۵ ساله مجروح و دوست ۲۲ ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود، گفت: قاتل و همدستش سریعاً از محل متواری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

روستا ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش ۲ قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.