تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3351543
شناسه : 3351543
تاریخ :
پیش بینی چند روزه آب و هوای ایران و باران استان‌های شمالی، جنوبی و تهران اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت آب و هوای ایران تا آخر هفته، پیش بینی کرد آسمان استان‌های شمالی و جنوبی با باران، رعد و برق و باد شدید همراه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات شرق تهران و سمنان، ابرناکی، وزش باد و بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

براساس این گزارش، برای شمال هرمزگان و جنوب کرمان ساعات بعدازظهر هم افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.  همچنین در نوار شرقی به‌ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک ادامه خواهد داشت.  

فردا ، سه‌شنبه و چهارشنبه هم آسمان اکثر مناطق ایران ، آرام و پایدار خواهد بود و در نوار شمالی افزایش دما و در نوار شرقی کاهش وزش باد روی می‌دهد. در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب فردا در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، افزایش ابر و رگبار موقتی پیش‌بینی می‌شود. 

پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران، ابرناکی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می شود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

 تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام