تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بانک توسعه تعاون
لینک : econews.ir/5x3323621
شناسه : 3323621
تاریخ :
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان گفت: اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها اقتصاد ایران: مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان گفت: ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به تعاونی ها پرداخت می شود و ۳۰ درصد به سایر بخش های اقتصادی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمدرضا شریفی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون یک بانک تخصصی و توسعه ای دولتی است که وظیفه اجرای تکالیف دولت را بر عهده دارد که درحال حاضر عاملیت اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، کشاورزی، گردشگری، ازدواج جوانان، فرزند آوری، مشاغل خانگی، نهادهای حمایتی (کمیته امداد، سازمان بهزیستی و... را برعهده دارد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در پنج ماه نخست سال جاری تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با پنج ماهه نخست سال گذشته رشد و برابری داشته است.

وی بیان کرد: ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج و ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزند آوری، 110 میلیارد ریال مشاغل خانگی، 32 میلیارد ریال نهادهای حمایتی، 1000 میلیارد ریال بند الف ماده 52 و... در 5 ماهه نخست سال جاری پرداخت کردیم.

شریفی گفت: در سال جاری ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی تخصیص اعتبار داریم که ۱۱۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است و سقف تسهیلات مشاغل خانگی یک میلیارد ریال است که سقف بازپردارخت آن هفت ساله و با کارمزد چهار درصد است.