تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3312692
شناسه : 3312692
تاریخ :
وحدت و همدلی نیروهای مسلح دشمن‌شکن است اقتصاد ایران: معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دشمن‌شکن بوده و از نعمت‌های بزرگ خداوند بر ملت ایران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند عصر امروز در مراسمی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری و استانی در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی دشمن‌شکن بوده و از نعمت‌های بزرگ خداوند بر ملت ایران است و جای شکر فراوان دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح  از آب و خاک دفاع کردند، افزود: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.

وی ضمن تکریم از خانواده های شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تکریم شهیدان و خانواده‌های ایثارگران را مورد توجه قرار داده و این موضوع از جمله دغدغه‌های ایشان در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت است.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح از هشت سال دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت ایران یاد کرد و ادامه داد: طی این دوران در برابر متجاوزان مقاومت و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم، باید موضوع ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگ عمومی بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

سردار زاده‌کمند آرمان های شهدا و وصایای آن ها باید الگو نسل امروز فردا قرار بگیرد، بیان کرد: محفل شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها همان حلقه مفقوده‌ای است که نسل امروز را به ارزش‌های فرهنگ مقاومت و ایثار پیوند می‌دهد و این مهم باید در دستور کار متولیان فرهنگ قرار گیرد تا در جامعه نهادینه شود و کمرنگ نگردد.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهدا دور دست ها را می‌اندیشیدند و اهداف و آرمان های دیروز و امروز را خوب می‌شناختند و می‌دانستند که وحدت نیاز امروز جامعه، کشور و انقلاب ما است تا لطمه ای به این انقلاب و نظام وارد نشود.
 انتهای پیام/۳۷۲۷/