تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3270804
شناسه : 3270804
تاریخ :
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت اقتصاد ایران: گیلان-رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: برای احداث جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت از محل اعتبارات سفر هیات دولت به گیلان، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و استخر ورزشی آستارا نیز تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،وحید خاصی پور در گفت وگو با خبرنگار اکونیوز با بیان اینکه فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا از اهمیت و علاقه مندان زیادی برخوردار است، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری این شهر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور و تیم فوتبال مقاومت نیز در لیگ دسته سوم فوتبال ایران حضور دارند.

وی افزود: با پیگیری نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای احداث جایگاه تماشاگران استادیوم وحدت و ٧٠ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل و تجهیز استخر سرپوشیده آستارا اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: استخر سرپوشیده ورزشی آستارا تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

خاصی پور با بیان اینکه ۳۷ هیئت ورزشی در قالب رشته های مختلف در شهرستان آستارا فعالیت می‌کنند، گفت: براساس آمارهای موجود بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار مرد و زن سازماندهی شده تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با تاکید بر اینکه هر قدر در امر ورزش سرمایه گذاری کنیم کم است، عنوان کرد: ورزش عنصر و راهکاری بسیار مهم در سلامت آحاد جامعه و مصون ماندن جوانان از شبیخون فرهنگی دشمن است و فعالیت های جسمانی در قالب‌های مختلف تاثیر حیاتی در بالندگی جامعه دارد.