تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3267001
شناسه : 3267001
تاریخ :
فرماندار رشت در جلسه معارفه سرپرست بخشداری سنگر تاکید کرد: خدمتگزاری به مردم سر لوحه دولت سیزدهم اقتصاد ایران: گیلان- دکتر امام پناهی در جلسه ای به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری سنگر، اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی باید در راستای تحقق آرمانهای والای انقلاب و کاستن از مشکلات مردم بکار رود. پذیرش مسئولیت در نظامی اسلامی با بیش از 220 هزار شهید والا مقام ارزش و قداست بالایی دارد، مسئولین باید از فرصت به دست آمده در راه حل مشکلات و تحقق آرمانهای انقلاب و پاسداری از راه شهدا استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،امام پناهی همچنین افزود: جوانی، انقلابی بودن و داشتن روحیه فساد ستیزی به عنوان سه شاخصه اصلی مدیران در دولت سیزدهم بوده و بایستی برنامه ریزی برای پاسخگویی به انتظارات نسل جوان، حضور موثر و میدانی در میان مردم و بستن روزنه های فساد؛ باید در راس اولویت های مدیران قرار گیرد.

 استفاده از همکاری و ظرفیت های دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت توسعه بخش های مختلف نظیر کشاورزی و گردشگری و ایجاد تحرک اقتصادی در حوزه مسئولیت هر یک از مدیران بایستی در دستور کار باشد و با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی ضرورت دارد تا تدابیر لازم برای مدیریت منابع و توزیع عادلانه آب کشاورزی اندیشیده شود.

فرماندار رشت در ادامه این جلسه با تقدیر از تلاش های فرشید اباذری، حسین محبتی را به عنوان سرپرست جدید بخشداری سنگر معرفی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

.