تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3259496
شناسه : 3259496
تاریخ :
اقامتگاه بوم‌گردی در شهر سهرورد آغاز به کار کرد اقتصاد ایران: هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۱ اقامتگاه بوم گردی شهر سهرورد در شهرستان خدابنده با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون ریال آغاز به‌ کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۱ اقامتگاه بوم گردی شهر سهرورد در شهرستان خدابنده با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون ریال با حضور مسؤولان آغاز به‌ کار کرد.

معصومه شیری، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده با اشاره به آغاز به کار این اقامتگاه اظهار داشت:استقبال و علاقه‌مندی گردشگران به اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان خدابنده سبب شده تا تعداد این اماکن سنتی در حال افزایش باشد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده افزود: این  اقامتگاه با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال و با اشتغال ۳ نفر به بهره‌برداری رسید.

شیری بیان کرد: از آنجایی‌که اقامتگاه بوم‌گردی علاوه بر ارائه خدمات غذایی متنوع و موسیقی بومی و محلی دارای معماری دل‌انگیز سنتی هستند، همواره مورد توسعه گردشگران و درنتیجه سرمایه‌گذاران بوده است.

وی گفت: یکی از محورهای مهم توسعه شهرستان، گردشگری است و در حوزه منابع طبیعی، جنگل‌ها، چشمه‌ها و طبیعت شهرستان خدابنده امتیازی منحصر به‌فرد به شمار می‌رود.

گفتنی است، اقامتگاه بوم‌گردی همزمان با ایام نوروز، با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه، رئیس اصناف شهرستان خدابنده افتتاح شد.