تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3258732
شناسه : 3258732
تاریخ :
هشدار سازمان هواپیمایی درباره سایت‌های غیرمجاز اقتصاد ایران: درحالی حدود ۲ هفته از آغاز سفرهای نوروزی می‌گذرد که سازمان هواپیمایی از غیرقانونی بودن برخی سایت‌های فرش بلیت هواپیما خبر داده است.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سازمان هواپیمایی کشوری طی اطلاعیه‌ای با عنوان هشدار به نقل از سخنگوی این سازمان  از نداشتن مجوز قانونی توسط برخی سایت‌های فروش بلیت با عناوین چارتر 724 و چارترملی خبر داد.

رضوی با هشدار به هموطنان جهت عدم خرید بلیت هواپیما از منابع نامعتبر گفت: سایتهای فروش بلیت هواپیما با عناوینی چون چارتر724 و چارتر ملی غیر قانونی هستند و مجوز فروش بلیت از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند.

وی افزود: متاسفانه برخی واسطه گران با راه اندازی سایتهای غیر قانونی مبادرت به فروش بلیت هواپیما با قیمت های نامتعارف می کنند و برخی هموطنان به دلیل عدم آشنایی با درگاههای قانونی فروش بلیت مبادرت به خرید از این سایتها می کنند که در صورت بروز مشکل در طول سفر هیچ یک از فروشندگان این سایت ها پاسخ گوی مسافران نیستند.

وی در خصوص نحوه خریداری بلیت از درگاههای مجاز فروش عنوان کرد: هموطنان میتوانند با مراجعه به سایت شرکتهای هواپیمایی مستقیما از شرکتها بلیت تهیه نمایند. همچنین لیست دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایتهای فروش بلیت دارای مجوز در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس caa.gov.ir در دسترس می باشد و مسافرانی که قصد خرید بلیت از مبادی فوق را دارند با رجوع به لیست فوق از نحوه فعالیت، اعم از فعال یا غیرفعال و اعتبار مجوز درگاه فروش بلیت مورد نظر خود اطلاع حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد برخورد با متخلفان بیان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر معرفی سایت های متخلف به مراجع قانونی با شرکتهای هواپیمایی که بلیت آنها توسط این سایتها به فروش میرسد نیز برخورد خواهد کرد.