تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3254977
شناسه : 3254977
تاریخ :
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان صورت گرفت؛ محمد اسحاقی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان شد اقتصاد ایران: گیلان-اسدالله عباسی امروز (سه شنبه) در جلسه تکریم معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معارفه سرپرست جدید، به ظرفیت‌های گیلان در حوزه اقتصادی اشاره و اقتصاد کشاورزی، اقتصاد گردشگری و اقتصاد دریا محور را از جمله توانمندی‌های استان در این بخش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آرش فرزام صفت، سید محمد اسحاقی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و با تقدیر از زحمات یونس رنجکش، مونا پورقاسم به عنوان سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری معرفی شدند.

محمد اسحاقی پیش از این در کارنامه خود معاونت اجرایی دیوان محاسبات گیلان و مدیر کل دیوان محاسبات اردبیل را دارد.

استاندار گیلان به معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی تاکید کرد که در اجرای وظایف خود از تصمیم گیری‌های سلیقه‌ای پرهیز و ارتقاء وضعیت صنعت در استان را دنبال کند.

وی همچنین دستور داد تا به قید فوریت، گزارشی از اقدامات بانک‌های استان در مسیر رفع موانع سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری تهیه شود.

دکتر عباسی همچنین با صدور احکام جداگانه ای سیده هاجر آقازاده را به عنوان سرپرست معاونت تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی و سمیه ادهمی ویشکایی را به عنوان سرپرست معاونت امور آسیب ها و مسائل اجتماعی اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

حسنعلی حاجتی را به عنوان سرپرست اداره کل امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری و کمیل راحلی مقدم را به عنوان سرپرست معاونت امور اتباع و مهاجران خارجی این اداره کل منصوب کرده است.

صادق کاظم خواه به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستانه اشرفیه، حسین عظیمی نژاد به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر، سید محمدصادق میرحسینی و محمد تمدنی به عنوان سرپرستان بخشداری های مرکزی و رودبنه شهرستان لاهیجان و شاهین قهرمانی و سخاوت سلیمانی نژاد به عنوان سرپرستان بخشداری های لوندویل و مرکزی شهرستان آستارا نیز منصوب شده اند.