تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3246814
شناسه : 3246814
تاریخ :
عبدالملک الحوثی: کشورهای سازشگر به دنبال پوشاندن زشتی‌های اسرائیل هستند اقتصاد ایران: رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که جریان سازش به دنبال جعل چهره‌ی دروغین از رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) به مناسبت سالروز شهادت و ترور «حسین بدرالدین الحوثی» به سخنرانی و بیان آخرین مواضع در خصوص تحولات داخلی و منطقه‌‌ای پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، رهبر مقاومت یمن در سخنان امروز خود، شهید حسین بدرالدین الحوثی را پرچمدار طرح قرآنی و عدالت دانست و به مواضع وی در حمایت واضح از فلسطین و مخالفت با سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی اشاره کرد.

عبدالملک الحوثی در این باره گفت که برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی جعل کرده و زشتی‌هایش را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد معرفی می‌کنند. اما کسانی که در راه سازش قدم برداشته‌اند، علیه جریان مقاومت فلسطینی شده‌اند.

او افزود: «در ادامه رسانه‌های دشمن که همراه سازش و علیه فلسطین اقدام می‌کنند، دست به تبلیغ علیه مجاهدین فلسطینی زده و آن‌ها را عامل ایران معرفی می‌کنند.»

 

در حال تکمیل...