تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3241027
شناسه : 3241027
تاریخ :
یک اقدام مهم برای طرح‌های نیمه تمام گردشگری کهگیلویه اقتصاد ایران: سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ طرح نیمه تمام گردشگری باهدف تکمیل و بهره‌برداری برای استفاده از تسهیلات به بانک معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سعید طالبی‌پور اظهار کرد: در اقدامی بزرگ و جهادی ۲۲ طرح سرمایه گذاری گردشگری که به صورت نیمه تمام بودند برای استفاده از تسهیلات بانکی و با هدف تکمیل و بهره برداری این طرح ها به بانک معرفی شدند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: با هدف توسعه زیر ساخت های گردشگری استان طرح های نیمه تمام در استان شناسایی و برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آنها از محل تبصره ۱۸ تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران این طرح ها اختصاص یافته است.

طالبی‌پور با بیان اینکه توسعه گردشگری استان نیازمند اقدام های عملی است، اظهار کرد: سرمایه گذارانی که پروژه آنها به بانک معرفی شده باید هر چه سریع‌تر مدارک مورد نیاز بانکی را آماده کنند تا بتوانند به نحو مطلوب از این اعتبارات استفاده شود.

وی افزود: با افتتاح این ۲۲ پروژه شاهد اشتغال‌زایی برای حدود ۲۸۰ نفر در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با تکمیل زیر ساخت های گردشگری شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.