تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3237438
شناسه : 3237438
تاریخ :
تلاش پیشکسوتان برای بازگشت اعتماد به بورس اقتصاد ایران: پیشکسوتان بازار سرمایه آستین‌ها را برای ایجاد اعتماد و ثبات در بازار سرمایه بالا زدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  نشست"شورای مشورتی" با موضوع " تقویت اعتماد و ثبات در بازار سرمایه " برگزار شد. این جلسه در سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور رؤسای فعلی و سابق سازمان، اعضاء هیئت مدیره و برخی از صاحبنظران بازار سرمایه برگزار شد.

در جلسه شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار، گزارشی با عنوان " سیاست‌های پیشنهادی پیرامون تقویت اعتماد و ثبات بازار سرمایه" توسط خانم صفاریان سرپرست مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی ارائه شد و اعضای شورای مشورتی به بیان نکات خود پرداختند.

این جلسه با حضور آقایان مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، حسین عبده تبریزی، شاپور محمدی و حسن قالیباف اصل روسای سابق این سازمان، آقای نوری بروجردی معاون اقتصادی دادستان کل کشور، آقای رضا راعی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، آقای خدابخش عضو هیئت مدیره سازمان بورس، خانم صفاریان سرپرست مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی، آقای مساحی مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و آقای قوام عضو و دبیر شورای مشورتی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.