تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3235379
شناسه : 3235379
تاریخ :
زخمی شدن مأمور پلیس با شلیک سارقان مسلح منزل/ استفاده از زن و کودک در باند سارقان اقتصاد ایران: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل خبر داد که در پوشش خانواده قصد سرقت داشتند و گفت: در این عملیات یکی از مأموران با شلیک سارقان مجروح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر انهدام یک باند سارقان مسلح منزل در درگیری با مأموران، در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد، عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم سریعاً برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با حضور مأموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و با خودروی پژو 207 از محل متواری شدند.

وی افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته هر چهار لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله مأموران قرار گرفته و ماموران موفق شدند سه نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه دو نفر از اعضای دیگر این باند که هویت آن‌ها شناسایی شده است، از محل متواری شدند، عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده، اقدام به سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه سارقان برای انجام این سرقت از پلاک‌های سرقتی استفاده کرده بودند، افزود: پس از متوقف شدن خودرو، یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده که در این حادثه یکی از مأموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی متذکر شد: مأموران حاضر در این عملیات تلاش کردند که در حین انجام مأموریت هیچگونه خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نشود که همین امر مورد رضایت و تقدیر شهروندان و اهالی محل در هنگام دستگیری سارقان قرار گرفت.

به گفته وی، تلاش برای دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد.

انتهای پیام/