تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگ
لینک : econews.ir/5x3234093
شناسه : 3234093
تاریخ :
بازدید از اکسپو 2020 دبی در نوروز 1401 اقتصاد ایران: تور دبی نوروزی بهترین فرصت برای سفر کردن در تعطیلات عید است، چرا که هم هوای دبی مطبوع و عالی است و هم تعطیلات کافی را دارید تا به اندازه کافی از سفرتان به دبی نهایت لذت را ببرید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، در تور دبی نوروز 1401  به دلیل آب و هوای فوق العاده اش در بهار، می ‌توانید از قدم زدن در خیابان‌ ها و گشت و گذار در فضاهای باز کلی تجربیات لذت بخشی را داشته باشید. مخصوصا اینکه در تور دبی نوروز 1401 امسال می ‌توانید در نمایشگاه بزرگ اکسپو دبی هم شرکت کنید. شما در سایت نامی گشت می ‌توانید قیمت تورهای دبی نوروز 1401 و تور دبی اکسپو 2020 را به ‌روز و با جزئیات مشاهده کنید و آژانس‌ های مختلف را از نظر قیمت و خدمات با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را به خودتان هدیه دهید.

 
خوب جدا از تجربه سفری بهاره به دبی شما می توانید شاهد نمایشگاه EXPO دبی که جزو بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان و سومین رویداد گردهمایی اجتماعی بزرگ دنیا بعد از المپیک و جام جهانی است،  باشید که این رویداد در واقع المپیک فرهنگ ملل است. اکسپو  پیشگاهی است برای نمایش گذشته، اکنون و آینده کشورهای پیشرفته دنیا که در آن دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، معماری، علمی و دورنمای توسعه کشورها ارائه می شود.

خوب حالا این سوال مطرح می شود که مکان نمایشگاه اکسپو دبی کجاست؟ منطقه دبی جنوبی نزدیک فرودگاه بین المللی " آل مکتوم " اینجا محل نمایشگاه اکسپو دبی است! این منطقه که تا قبل از این بیابانی خشک بود با برنامه ریزی چند ساله توانسته با موفقیت تبدیل شود به یکی از مهمترین مکان های برگزاری رویدادی جهانی بنام اکسپو! مرکز اصلی اکسپو 2020، سایت 438 هکتاری (بیش از دو برابر مساحت EXPO میلان)، بخشی از مرکز تجارت جدید دبی خواهد بود.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به‌ مدت ۱۸۲ روز در دبی برگزار می ‌شود که بر این اساس اکسپو امسال از 9 مهرماه 1400 آغاز شده است و تا 21 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت. شما مسافران اگر علاقه مند به شرکت در این رویداد جهانی هیجان انگیز در تور عید دبی امسال هستید می توانید با مشاوران باتجربه آژانس مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را بشما ارائه کنند.

موضوع بعدی که ذهن بیشتر مسافران نوروزی را درگیر می کند این است که با توجه به برگزاری این نمایشگاه قیمت تور دبی نوروز 1401 چقدر است؟ خوب تورهای تعطیلات سال نو بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالایی که دارند همیشه مورد توجه قرار می گیرند و محبوبیت ویژه ای هم دارند و بسیاری از علاقه مندان شهر دبی از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این ایام در این شهر برنامه ریزی می کنند و تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش زیادی هم داشته باشند.

 
بنابراین اگر قصد دارید تور دبی را برای فروردین ماه رزرو کنید؛ بهتر است از 2 الی 3 ماه قبل از عید اقدام نمایید تا متحمل هزینه بالا نشوید. ضمنا قیمت تور دبی بسته به نوع ایرلاین (داخلی - خارجی)، کلاس پروازی شما، هتل های 3، 4 یا 5 ستاره که انتخاب می کنید و نیز خدماتی که از آژانس دریافت می کنید و مهمتر فصلی که به دبی سفر می کنید کاملا متغییر می باشد.

در ادامه شما علاوه بر شرکت در نمایشگاه اکسپو دبی می توانید در پکیج تور دبی نوروز 1401 به دیدن آسمان خراش ها، برج های سر به فلک کشیده، پارک های آبی، ساحل دریای خلیج فارس، موزه ها، مراکز خرید بزرگ، هتل های لاکچری و هزاران جاذبه شگفت انگیز دیگری بروید. اما برای اینکه در سفرتان به این شهر مخصوصا با تور دبی ویژه نوروز 1401 لذت بیشتری ببرید و از تمامی لحظاتتان نهایت بهره را ببرید، مهمه بدانید که اصلا نگران قیمت تور دبی فروردین 1401 نباشید، چرا که آژانس گردشگری نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری دبی و تور ارزان قیمت دبی ویژه نوروز 1401، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید. این مجموعه موفق قیمت های مختلفی برای تور بهاره دبی را خدمت شما ارائه کرده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور دبی لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد دبی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

 
در آخر اکسپو ٢٠٢٠ دبی، رویدادی بسیار جذاب، مهم و فرصتی بزرگ برای شرکت ها در جهان بشمار می رود. حاکم دبی اعلام کرده بود که در روز افتتاحیه نمایشگاه اکسپو دبی 2020 همه را به حیرت و شگفتی فرو می برد و همه متحیر میکند که حقیقتا همین اتفاق هم افتاد! این نمایشگاه فرصت های شغلی زیادی را ایجاد می کند و فرصتی مناسب و جدید برای اقتصاد امارات خواهد بود و گردشگران زیادی هم تا به امروز برای بازدید به دبی سفر کرده اند. این نمایشگاه هر 5 سال یکبار برگزار می شود و برای تمام فناوری های جهانی غرفه وجود دارد و در اهمیت این نمایشگاه باید گفت که بعد از جام جهانی و المپیک سومین رویداد مهم جهانی می باشد و نیز به این نمایشگاه، نمایشگاه فرهنگ ملل هم می گویند.

اگر درباره تور دبی اکسپو نامی گشت، سوالاتی دارید که هنوز جواب آن را دریافت نکرده ‌اید، کافیست با مشاوران با تجربه این مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش تورهای دبی، 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ ها و ابهامات شما عزیزان هستند.

 

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای دبی برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس خارجی در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.