تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3233190
شناسه : 3233190
تاریخ :
خرید و استفاده از مزایای پودر بندکشی فروشگاه دکه اقتصاد ایران: در حال حاضر برای پر کردن این درزها از پودر بندکشی کاشی و سرامیک استفاده می‌کنند. معرفی پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX موضوع اصلی اين مقاله است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

در حال حاضر برای پر کردن این درزها از پودر بندکشی کاشی و سرامیک استفاده می‌کنند. معرفی پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX موضوع اصلی اين مقاله است.

مزایای استفاده از پودر بندکشی کاشی و سرامیک

همان‌طور که می‌دانید در فرایند نصب کاشی‌ها و سرامیک‌ها، از برخی از محصولات و مصالح استفاده می­کنند تا درز میان کاشی و یا سرامیک را پر کنند. وجود این مصالح در میان این محصولات، باعث می‌شود تا کاشی و سرامیک‌ها کمتر کثیف شوند و آلودگی در میان آن‌ها نفوذ نکند. از طرف دیگر انجام چنین اقدامی باعث می‌شود تا از شوره زدن جلوگیری به عمل آید و یا این مصالح، دچار آسیب‌هایی از قبیل ترک‌خوردگی نشوند. در حال حاضر برای پر کردن این درزها از پودر بندکشی کاشی و سرامیک استفاده می‌کنند. معرفی پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX موضوع اصلی اين مقاله است.

معرفی پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX

این نوع از پودرهای بند کشی، نوعی پودر بند کشی رنگی و ضدآب به شمار می‌روند که دارای رنگ‌های بسیار زیادی هم هستند. این محصول، در ۲۴ رنگ طراحی و بر پایه سیمان، ایجاد شده‌ است. این پودر، عایقی بسیار مناسب برای نفوذ آب و رطوبت به شمار می‌رود. این محصول به‌ صورت الاستیک طراحی و تولید شده و شامل سیلیکون نیز است.

این نوع از پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک را می­توانید در تمامی محیط‌ها، چه اماکن داخلی و چه محیط‌های خارجی، مورد استفاده قرار دهید و تمامی درزهای کاشی و سرامیک و یا حتی سنگ و موزائیک را از طریق آن پوشش دهید.

در بیشتر موارد از این نوع از پودرهای بند کشی برای درزگیری کاشی‌های دیوار و کف تا ۳ یا ۱۰ میلی‌متر درز استفاده می‌کنند. در مراکز مختلف، از قبیل مدارس، مغازه‌ها، اماکن تجاری، استخرها و… می‌توانید از این پودرها برای بندکشی استفاده کنید. در بسیاری از موارد نیز می‌توانید این محصولات را در کف مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار دهید.

از جمله ترکیبات این نوع از پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک می‌توان به سیمان اشاره کرد. سیمانی که برای ساخت این محصول، مورد استفاده قرار گرفته، بسیار مرغوب و باکیفیت است. برای این‌که بتوانند میزان کشش و انعطاف‌پذیری و هم‌چنین میزان آب‌گریزی این نوع از پودرهای بندکشی را افزایش بیشتری بدهند، از برخی از افزودنی‌ها نیز اضافه می‌کنند. برای تولید این محصول از برخی از ترکیبات و متریال‌های پرکننده با ضخامت بالا نیز استفاده می‌کنند تا پودر مورد نظر را به دست آورند.

پودر بندکشی کاشی

ویژگی‌های پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، دارا بودن طیف رنگی بسیار گسترده‌ است. از جمله رنگ‌های این نوع از پودرهای بند کشی می‌توان به پودر رنگ کشی سبز، طوسی، سفید، سرمه‌ای، قرمز، سیاه، آبی و… اشاره کرد. تنوع رنگی این محصولات، باعث زیباتر شدن محیط زندگی شما خواهد شد.

این محصولات، مقاومت بسیار بالایی در برابر یخ‌زدگی دارند و می‌توانند در برابر رطوبت نیز از خود مقاومت قابل‌ قبولی نشان دهند و یا در برابر شوک‌های حرارتی محیط، دوام و مقاومت خود را حفظ نمایند‌. با استفاده از این پودرها این امکان فراهم می‌شود که شما بتوانید از نفوذ هرگونه رطوبت و یا آب به لایه‌های زیرین کار خود، پیشگیری به عمل آورید.

از طرف دیگر این دسته از پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک در برابر اشعه یو وی نیز مقاومند و می‌توانند در شرایط مختلف آب و هوایی به‌ ویژه در فضاهای باز مقاومت کنند. این محصولات در برابر خراشیدگی نیز محصولاتی بسیار مناسب محسوب می‌شوند. لذا می‌توانید آن‌ها را برای کف‌هایی مورد استفاده قرار دهید که بارهای ترافیکی بسیار سنگین و رفت‌ و آمدهای بسیار زیادی را تجربه می‌کنند.

این محصولات نوعی محصول آب گریز به شمار می‌روند و به‌ راحتی نیز می‌توانید آن‌ها را شستشو دهید. همین ویژگی باعث شده تا در حال حاضر بسیاری از افراد از این دسته از پودرهای بند کشی، برای استخرهای مختلف و یا تراس‌ها و بسیاری از فضاهای خیس و نمناک استفاده کنند. از این محصولات می‌توانید برای بندکشی انواع کاشی‌های سرامیکی، کاشی‌های پور سلین و کاشی‌ها و موزاییک‌های شیشه‌ای استفاده کنید و یا آن‌ها را برای بندکشی سنگ‌های طبیعی، تراورتن، مرمر و… به کار ببرید.

به کارگیری این پودر بند کشی، باعث می‌شود تا کف شما غیر قابل ترک خوردن شود. استفاده از این محصولات باعث می‌شود تا کف و سطوح شما کاملا هموار، صاف و یکنواخت به‌ نظر برسند. قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ این محصولات، یکی دیگر از مزایای آن‌ها است. از طرف دیگر بدون کمک یک متخصص می‌توانید این نوع از پودر بند کشی را برای مصارف خود مورد استفاده قرار دهید. چراکه نحوه کاربرد آن بسیار آسان است.

نکات ایمنی و شرایط نگهداری پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX

این امکان وجود دارد که در صورت تماس با این محصول، احساس خارش چشم و پوست به وجود آید. بنابراین در صورت تماس با چشم، باید این بخش را با آب زیاد شستشو دهید و یا در صورت تماس با پوست، باید با استفاده از آب و صابون، محل تماس را به‌ خوبی بشویید و در صورت نیاز از یک پزشک کمک بگیرید.

پیش‌ از استفاده از این محصول، باید از لباس مخصوص، دستکش و محافظ چشم استفاده کنید. پودر بندکشی کاشی و سرامیک را استنشاق نکنید. این محصول را دور از دسترس کودکان نگه دارید. کیسه‌های باز نشده این نوع از پودرهای بندکشی را باید در هوای خشک و خنک نگه دارید که دمای بالاتر از ۵ درجه سانتی‌گراد داشته باشند. محصول مورد نظر را به‌ هیچ‌ عنوان در یک انبار مرطوب رها نکنید. کیسه‌های باز شده‌ این پودرهای بندکشی را نباید در مجاورت هوا قرار دهید.

خرید پودر بندکشی کاشی و سرامیک CERMIJOINT3_10 FLEX

همان‌طور که اشاره شد خرید و استفاده از این محصول، مزایای بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. برای این‌که بتوانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و قابل‌ قبول فراهم کنید و از مزایای آن بهره‌مند گردید، باید از طریق مراجعه به یک فروشگاه معتبر، این نوع از پودرهای بند کشی را فراهم نمایید.

فروشگاه دکه عرضه ‌کننده مستقیم پودر بندکشی کاشی و سرامیک است. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه محصولات بسیار باکیفیت و به‌ صورت کاملا مستقیم به مشتریان است. این فروشگاه در زمینه عرضه محصولات مختلف خود، استانداردهای موجود در سطح جهان را در نظر گرفته و کیفیت محصولات خود را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این محصولات را می‌توانید با مراجعه به وب ‌سایت فروشگاهی دکه به آدرس فروشگاه دکه و به‌ صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.